مجلس و دولت سیزدهم موفق هستند/ ظرفیت های لرستان فرصت رشد و توسعه است


ساعت: 09:42
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892489

کلیباف گفت: مجلس و دولت سیزدهم موفق هستند و مردم به آنها امیدوار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، محمدباقر قالیباف شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی که در استان لرستان برگزار شد، با اشاره به هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت به نام هفته دولت نامگذاری شده است زیرا شهیدان رجایی و بهانر از مسئولانی بودند که انسان بودند و با اخلاص و تقوای خود در راه الهی حرکت می کردند و در آن راه به شهادت رسیدند.

وی درباره اقدامات دولت در یک سال گذشته افزود: امید مردم به مجلس و دولت سیزدهم است و سرنوشت این دولت و مجلس موفق است.

رئیس شورای اسلامی شهر تصریح کرد: فرصت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در استان لرستان وجود دارد اما همانطور که انتظار می رود به این فرصت ها توجه نشده است که یکی از اولویت های شورای اسلامی توجه به مناطق محروم است که باید برای کارهای جهادی استفاده شود این اتفاق می افتد.

کلیباف گفت: با توجه به سیاست های مجلس و تلاش نمایندگان استان، بودجه امسال استان لرستان با سال گذشته متفاوت است اما باید کارهای متفاوتی انجام داد.

وی با اشاره به شجاعت مدیران گفت: باید به مدیران قوی جسارت داد تا بتوانند در جهت پیشبرد امور و خدمت مسئولانه اقدام کنند و وقتی انسان توانست با اخلاص، شجاعت و قدرت عمل کند، خدایا خواهی کرد. مطمئناً از او حمایت کنید

رئیس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای عبور از بوروکراسی بسیار پیچیده جسارت لازم است و سازمان های بازرسی باید علاوه بر نظارت به مدیران جسارت و انگیزه بدهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید