مجموعه های فرهنگی سواری; در فعالیت های مبتنی بر دانش و مهارت های اولیه شرکت کنید

ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803489

دهشیری گفت: تمرکز بر فعالیت های دانش بنیان و مهارت های پایه از دیگر مواردی است که باید توسط گروه های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمعلی دهشیری رئیس قاضی استان یزد در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی کربلای یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به نقش و جایگاه بنیان خانواده در رشد و توسعه یک جامعه، اظهار داشت: این نهاد خانواده در حال توسعه است. گفت: باش

دهشیری بر لزوم انجام فعالیت های فرهنگی هدفمند تاکید کرد و افزود: در فعالیت های فرهنگی باید به توانمندی های دینی و محلی هر منطقه توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه دشمنان بر اعتقادات نسل جوان جامعه تمرکز داشتند، گفت: ریشه بسیاری از مشکلات امروز جامعه مشکلات فرهنگی است و تا زمانی که این مشکلات حل نشود، مشکلات دیگر حل نمی شود.

دهشیری با اشاره به جنگ رسانه ای گفت: باید با فعالیت های فرهنگی جذاب و موثر در حفظ باورهای نسل جوان تلاش کنیم.

رئیس قاضی استان یزد گفت: تمرکز بر فعالیت های مبتنی بر دانش و مهارت های اولیه از دیگر موضوعاتی است که باید توسط گروه های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وی به اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه امروز جوانان اشاره کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی باید زمینه ساز ورود جوانان به بازار کار باشد.

مقام ارشد قضایی استان گفت: قوه قضاییه از فعالیت ها و مجموعه های فرهنگی موثر در استان حمایت خواهد کرد، اما افزایش اثربخشی این مجموعه ها قطعا نیازمند حمایت نهادها و متولیان فرهنگی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید