مجوز سوخت کامیون های متخلف در هنگام فروش شن لغو می شود / نیاز به اخذ فاکتور خرید رسمی از ماسه فروشی ها

زمان: 14:38
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777352

معاون هماهنگ کننده استانداری یزد در امور عمرانی از ساماندهی بازار عرضه شن و ماسه در استان و تشدید نظارت بر کار کارگاه های تولید شن و کامیون به منظور رعایت مصوبات خبر داد. قیمت فروش.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن صادقیان معاون هماهنگی عمرانی استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا ، با اشاره به نشست شن و ماسه با حضور انجمن شن و ماسه و رانندگان حمل و نقل داخلی ، سمت و شهرداری یزد در استان گفت: این جلسه قیمت تحویل شن و ماسه در شهر یزد ، با در نظر گرفتن قیمت فروش ، هزینه های مستقیم و غیر مستقیم و حمل و نقل تا تحویل به خریدار ، در حال حاضر 93 هزار تن در تن تعیین شده است ، این قیمت در شهرهای بالا تا 85 هزار تن است.

وی با بیان اینکه فروشندگان موظفند فاکتور خرید را در ازای فروش با قیمت و مشخصات راننده و حامل به خریدار تحویل دهند ، تصریح کرد: خریداران همچنین فاکتور خرید رسمی را از فروشگاه شن و ماسه و در صورت عدم رعایت موارد دریافت می کنند. نرخ مصوب تخلفات را در سیستم سامت 124 گزارش می دهد.

صادقیان همچنین اعلام کرد: در صورت تخلف از قیمت نهایی کامیون های شن و ماسه ، تخلفات ثبت شده به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گزارش می شود و در صورت لغو مجوز سوخت رانندگان متخلف ، کارگاه ها هیچ دیگر حق دارند یک بار به این راهنماها تحویل دهید.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار یزد گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد نیز قول داده است که ظرف یک هفته سیستم اطلاعات راننده شن و ماسه را در استان راه اندازی کند تا داده های کامیون های مجاز در این سامانه ثبت شده و در دسترس باشد. باید یک انجمن شن و ماسه ایجاد شود و انجمن آماده برای شن و ماسه و بتن استان باید مسئول مدیریت بازار برای تامین مقدار مورد نیاز ماسه و کنترل و نظارت بر قیمت ، عرضه و تقاضا باشد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید