محاصره نابلس جنایت است، اما اراده مقاومت را در هم نخواهد شکست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جنبش حماس با اعلام همبستگی با ساکنان محاصره شده نابلس، خواستار افزایش مقاومت در دفاع از شهر قدس و مسجد الاقصی شد.

حماس در بیانیه خود اعلام کرد که ادامه محاصره نابلس، شهرها و اردوگاه های کرانه باختری جنایتی تمام عیار است که هرگز موفق به شکست اراده مقاومت و ثبات مردم فلسطین نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است: محاصره نابلس بار دیگر شکست سیستم امنیتی رژیم اشغالگر را در مقابله با ثبات و قهرمانی ملت فلسطین نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری شهاب نیوز، در بیانیه حماس آمده است: قهرمانی ساکنان کرانه باختری و استقبال آنها از مبارزان و جوانان انقلابی بار دیگر ثابت کرد که ما با یک انتفاضه ملی که بیانگر ایمان و اعتقاد است روبرو هستیم. اعتقاد ملت به امکان مقاومت، به عنوان راه رهایی و بازگشت پناهندگان فراگیر است.

حماس همچنین از سازمان ملل خواست که مسئولیت محکومیت رژیم اشغالگر و سیاست های تجاوزکارانه آن علیه امت، سرزمین و حرم های اسلامی و همچنین حمایت از عدالت آرمان فلسطین و حق آزادی و بازگشت مردم فلسطین را بر عهده بگیرد.

این جنبش همچنین از استقامت زائران در قدس و مسجدالاقصی در حمایت از این اماکن متبرکه تقدیر کرد.

از دو هفته پیش نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به بهانه گسترش عملیات مقاومت در نابلس و حضور اعضای گروه های مقاومت آرین الاسود در آن شهر، آن را در محاصره شدید قرار دادند.

دیدگاهتان را بنویسید