محدودیتی برای گازرسانی از مازندران وجود ندارد


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915612

قاسم مایلی رستمی گفت: با توجه به اینکه استان مازندران زیرساخت های مناسبی در زمینه انتقال و توزیع گاز دارد، انتظار می رود در فصل سرما محدودیتی برای گازرسانی به مشترکان مسکونی استان وجود نداشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ قاسم ، مایلی رستمی شامگاه شنبه در نشست مقدماتی زمستانی شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 597 هزار مشترک گاز در استان مازندران وجود دارد، اظهار داشت: در 8 ماهه امسال 34 هزار مشترک. سهام جدید ساخته شد.

وی با اشاره به سهم 92 درصدی گاز طبیعی برای مشترکان مسکونی این شرکت، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به این تعداد مشترک و برقراری جریان گاز پایدار به آنها نیازمند تلاش مستمر و مستمر است، به طوری که در زمستان سال گذشته علیرغم وجود افزایش مصرف گاز در استان، قطعی گاز در بخش خانگی رخ نداده است که جز به فضل الهی، پایداری بالای شبکه در استان و تلاش خادمان مردم در این زمینه محقق نشده است. شرکت گاز استان

مدیر شرکت گاز استان در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: از مشترکان انتظار داریم با رعایت اصول صرفه جویی و مصرف بهینه و مطمئن بهره مستمر از این نعمت الهی را تضمین کنند تا با کاهش دما و افزایش مصرف گاز طبیعی در فصل سرد سال، کاهش فشار و گاز نباید در هیچ کجای کشور عزیزمان اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به فصل سرما خاطرنشان کرد: همه مشترکان استان هشدارها و توصیه های ایمنی در خصوص استفاده صحیح از وسایل گازسوز و گرمایشی را جدی بگیرند تا از حوادث دلخراش جلوگیری شود.

مایلی رستمی با اشاره به راهکارهای جلوگیری از خطرات نشت گاز، تصریح کرد: اطمینان از ایمنی و استاندارد تجهیزات گرمایشی، نصب صحیح اتصالات وسایل گازسوز و عدم استفاده از لوله های آلومینیومی برای خروج گاز سمی از مهمترین توصیه ها در خصوص چگونگی خروج گاز است. برای جلوگیری از وقوع یک خطر

ناظر شرکت گاز مازندران بر لزوم اطمینان بخشی مشترکین به باز بودن مسیر دودکش بخاری های گازی تاکید کرد و اظهار داشت: استفاده از کلاهک H شکل بر اساس تحلیل حوادثی که وجود دارد از ورود و لانه سازی پرندگان جلوگیری می کند. یکی از علل گازگرفتگی در سال های اخیر، گرفتگی دودکش به دلیل لانه سازی پرندگان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید