محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال ادامه دارد

محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال ادامه دارد

یدالله جهانتاب رئیس پلیس راه مازندران نسبت به احتمال ریزش بهمن در جاده های شمالی هشدار داد و گفت: محدودیت های ترافیکی در محورهای شمالی در حال اعمال است.

یدالله جهانتاب امروز درباره آخرین وضعیت جاده های شمال گفت: هم اکنون تردد خودروها در جاده های شمالی روان است.

وی افزود: از نظر آب و هوا سطح جاده های منطقه خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به تعطیلی روز شنبه شاهد افزایش حجم تردد در جاده شمالی بودیم به همین دلیل بحث محدودیت های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جهانتاب با اشاره به تداوم محدودیت های ترافیکی در جاده های شمالی تصریح کرد: تردد تمامی تریلرها از محور خراز و تردد کامیون ها از محور کندوان همچنان ممنوع است.

وی در خصوص اجرای محدودیت های یک طرفه در محورهای خراز و کندوان اظهار داشت: اجرای این محدودیت به دلیل ترافیک سنگین و روان سازی ترافیک در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد کامیون ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد نشدنی تا ساعت 24 امروز در محور خراز ممنوع است.

جهانتاب نسبت به رانش زمین و رانش زمین در جاده های کوهستانی شمال هشدار داد و خاطرنشان کرد: مردم از توقف و تردد غیرضروری در محورها و گردنه های کوهستانی استان خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه رعایت توصیه های پلیس تعیین کننده سلامت رانندگان است، گفت: با مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن های 21824422 و 21824434 با پیش شماره 011 24/7 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید