محدودیت و ممنوعیت تردد در نیمه شعبان در قم و جمکران


ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816125

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به تشریح محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در نیمه شعبان در محورهای کوم و جمکران پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در نیمه شعبان در قم و جمکران پرداخت.

وی گفت: تردد اتوبوس های برون شهری در خیابان های کوم به طور کامل ممنوع است و رانندگان اتوبوس باید برای توقف از پارکینگ شمالی واقع در بلوار شهید سلیمانی استفاده کنند.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی از ابتدای دوربرگردان بلوار سمیه مقابل شاه احمد قاسم به سمت میدان آل یاسین و مسجد مقدس جمکران اعمال می شود گفت: از اوایل صبح پنجشنبه تا اواخر وقت جمعه تردد به مسجد جمکران محدود می شود. عابران پیاده توزیع شده و مسیر برگشت از مسجد جمکران به سمت حرم در دو جهت برای مردم و آمبولانس ها توزیع می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: مسیر پارک حمل و نقل عمومی از میدان بسیج – خیابان معلم شرقی – بلوار پیامبر اعظم – میدان علیاسین و بالعکس انجام می شود.

وی گفت: رانندگانی که قصد ورود با خودروهای شخصی به محوطه مسجدالحرام جمکران را دارند از مسیر کمربندی امام علی (ع) – بلوار خلیج فارس و بلوار انتصار تردد کنند.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: میدان مرجعیت به سمت بلوار شهید کبیری و قبل از مترو سمت راست – توقف در پارکینگ بلوار آیت الله بروجردی در خیابان ظهور و توقف در پارکینگ های آماده شده اطراف خیابان ظهور که بهترین راه برای رسیدن به جمکران است. مسجدالحرام. به شهروندان کومی ارائه می شود. از سوی دیگر به شهروندان کومی توصیه می شود در نیمه شعبان به ویژه در مناطق مرکزی شهر تا حد امکان از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند. تا شاهد حرکتی روان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید