محدودیت و ممنوعیت تردد در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در بندرعباس


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888218

سرهنگ مجید صالح پور به تشریح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی و شهری در مراسم تاسوعا و عاشوری حسینی در بندرعباس پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ سرهنگ مجید صالح پور در نشست با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: پلیس راه استان تمام تلاش خود را برای تسهیل در عبور و مرور عزاداران به کار می گیرد. حسین ضمن ارائه خدمات تقوا، سهمی اندک در عزاداری داشته باشد

وی افزود: به منظور تسهیل در تردد شهروندان و هیئت های عزاداری در صبح روز تاسوعا، برای برگزاری مراسم در حاشیه دریا و زیر پرچم در پارک گدیر، محدودیت تردد و دسترسی در باند جنوبی بلوار ساحلی ایجاد می شود. در منطقه.

این مقام انتظامی تصریح کرد: محدودیت های ترافیکی در شهرستان بندرعباس در روز عاشورا نیز از ساعت 6 صبح تا پایان نماز ظهر عاشورا در مسیرهای میدان حضرت امام، چهارراه شهید مطهری تا میدان انقلاب و همچنین در معابر مقابل بلوار امام خمینی تمامی ورودی های خیابان تاپایان برای مراسم عزاداری ظهر عاشورا معتبر است.
رئیس پلیس راه استان هرمزگان از شهروندان و رانندگان عزیز خواست در صورت نیاز و ضرورت استفاده از مسیرهای جایگزین بلوار جمعه و ساحلی در روز عاشورا با ماموران پلیس در تنظیم ترافیک شهری همکاری شایسته داشته باشند. بلوار برای ترافیک..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید