محدود کردن پوشش پرس تی‌وی در ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی ناعادلانه و کاملاً مغایر با قوانین روزنامه‌نگاری بین‌المللی است.


ساعت: 23:46
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880356

شبکه پرس تی وی گفت: در مجموع اجرای زنده کار آسانی نیست اما سختی ها و سختی های این کار به دلیل علاقه ای که به این حرفه داریم برطرف می شود. به عبارت دیگر، سختی های این شغل می تواند لذت بخش باشد اگر به کار خود اهمیت دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بردیا خناردار یکی از مجریانی است که از روز اول شروع به کار در پرس تی وی کرد و شانزده سال است که با این شبکه بین المللی انگلیسی زبان به عنوان مجری و گوینده خبر همکاری می کند. حال به مناسبت سالگرد ایجاد این شبکه با این مجری که به شما نگاه می کند گفت وگویی انجام داده ایم.

این هنرمند درباره نحوه ورودش به پرس تی وی گفت: قبل از ورودم به پرس تی وی برای یک شرکت تبلیغاتی دوبله انگلیسی انجام می دادم. از طریق همین شرکت بود که به طور اتفاقی با عوامل پرس تی وی که مقدمات راه اندازی این شبکه را آماده می کردند آشنا شدم و در آزمون گوینده شرکت کردم. من از روز اول با افتخار در این شبکه بودم و حدود شانزده سال است که در پرس تی وی کار می کنم.

وی همچنین درباره عوامل لازم برای صحبت و برقراری ارتباط موثر با مخاطب گفت: اعتماد به نفس، علاقه و حضور ذهن در اجرای خوب و برقراری ارتباط بهتر با مخاطب نقش اساسی دارد. تجربه و آگاهی کافی از اخبار از جمله عوامل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
این هنرمند در پاسخ به این سوال که آیا گوینده و مجری خبر در شبکه پرس تی وی سخت است، گفت: در مجموع اجرای زنده فعالیت آسانی نیست اما سختی ها و سختی های این کار به دلیل علاقه ای است که ما در این حرفه داریم. به عبارت دیگر، سختی های این شغل می تواند لذت بخش باشد اگر به کار خود اهمیت دهید.

وی افزود: آشنایی با فرهنگ مخاطبان انگلیسی زبان می تواند در برقراری ارتباط با آنها کمک کننده باشد، اما این ویژگی ها به مرور زمان بهبود می یابد و مجری می تواند راحت تر و با استرس کمتری در مقابل دوربین قرار بگیرد.
خنددار با اشاره به کیفیت خوب مجریان پرس تی وی نسبت به سایر شبکه های منطقه ای و بین المللی انگلیسی زبان گفت: همکاران من افراد بسیار با استعداد و با انگیزه ای هستند و همه ما سعی می کنیم همیشه سطح توانایی خود را ارتقا دهیم و به استانداردهای بین المللی همگرایی کنیم. کارایی.


ab39e8a5 8807 4081 ace3 81f3f5e28b44 خبر خاکستری

وی از بازخورد مخاطبان از برنامه های این شبکه قدردانی کرد و گفت: پیام هایی که اغلب از مخاطبان دریافت می کنیم تشکر و قدردانی از برنامه های شبکه است و من به شخصه از پیام های خوبی که مخاطبان برای ما ارسال می کنند انرژی می گیرم. ،
خنددار اقدامات آمریکا و دیگر مدعیان آزادی بیان را در سرکوب رسانه های خارجی ایران به ویژه پرس تی وی، هیسپان تی وی و شبکه العالم نشانه ترس آنها از جذب مخاطب به این شبکه ها می داند. به روایتی از توسعه جهانی پرداخت و افزود: به نظر من این اقدامات انسداد و محدودسازی ماهواره ها و شبکه های اجتماعی ناعادلانه است و کاملاً با قوانین روزنامه نگاری بین المللی مغایرت دارد. علاوه بر این، چنین رفتاری بدون ارائه دلیل و مدرک و بدون ایجاد اختلال در شبکه انجام می شود.

وی در پایان درباره راهکارهای بهبود عملکرد پرس تی وی و جذب مخاطب بیشتر گفت: به نظر من در کنار برنامه های سیاسی، اقتصادی و … باید به جنبه های سرگرمی داخلی، فرهنگی و هنری نیز توجه شود، بنابراین که بتوانیم طیف جذب مخاطبان مختلف و ایجاد جذابیت بیشتر برای آنها را نشان دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید