محصولات جدید فناورانه بانک شهر در اسفند ماه رونمایی می شود

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر در حاشیه نمایشگاه «ایران پتروکام» اعلام کرد:

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر شعار نوآوری را سرلوحه فعالیت ها و اقدامات این بانک در شبکه بانکی کشور عنوان کرد و گفت: محصولات فناوری نوین بانک شهر در اسفند ماه معرفی می شود.



به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک شهرحسام حبیب اله در حاشیه اولین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم گفت: ابزارها و محصولات جدیدی را طراحی و معرفی خواهیم کرد تا نیازهای مشتریان را بهتر برآورده کنیم.

وی با بیان اینکه اکثر مشتریان بانک شهر به ویژه شاغلان در صنعت پتروشیمی علاقه مند هستند که بیشتر خدمات خود را بر اساس خدمات فناوری اطلاعات دریافت کنند، تصریح کرد:

حبیب اله با اشاره به حضور پربار بانک شهر در نمایشگاه پتروکام ایران گفت: بانک ها و موسسات مالی و اعتباری نقش اساسی در توسعه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی دارند. یکی از مهمترین وظایف بانک ها تامین منابع در این حوزه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تامین مالی سنتی توسط اکثر بانک های کشور انجام می شود، خاطرنشان کرد: بانک شهر با بهره گیری از نیروی انسانی خود و تلاش برای ارائه خدمات متمایز به مشتریان، تلاش می کند تا با استفاده از منابع مالی خود به مشتریان خود خدمات ارائه دهد. یک طرح جامع برای تامین مالی به روش های جدید وجود دارد.

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر خاطرنشان کرد: این بانک مفتخر است که در اولین همایش و نمایشگاه بین المللی پتروشیمی ایران محصولی را به صورت اختصاصی برای تامین مالی حوزه های پتروشیمی و نفت و گاز ارائه کرده و در واقع به روش زنجیره ای تامین مالی می کند.



آیا این خبر مفید بود؟