ایران در بین 10 کشور برتر جهان در 40 حوزه فناورانه و دانش بنیان/مورد نیاز محصولات رسانه های اجتماعی با کیفیت بالا است.


ساعت: 20:42
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905865

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

محمد اکرمی نیا با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در 40 حوزه فناوری و دانش جزو 10 کشور برتر دنیاست، خاطرنشان کرد: همه موظفند جهاد را تبیین کنند و این موفقیت ها را به هر طریقی منعکس کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، امیر سرتیپ پاسدار محمد اکرمی نیا عصر امروز در اولین همایش ملی تبیین جهاد با رویکرد دفاعی در ارتش جمهوری اسلامی که به میزبانی دانشگاه علوم دریانوردی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، اظهار داشت: اسلام است. اساساً دین تبیین و اندیشه های رهبرانقلاب. اسلام فقط به تبیین و تنویر افکار عمومی می پردازد و این یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی بود که ناشی از عامل تبیین بود.

وی با بیان اینکه اگر خواهان تداوم انقلاب اسلامی هستیم باید به جهاد تبیین توجه کنیم و این امر بدون جهاد تبیین امکان پذیر نیست، افزود: از سوی دیگر دشمن توانسته است فرهنگ غرب را در بسیاری از کشورها با دیکتاتوری رسانه ای جهان و البته در این میان چالش های زیادی را نیز ایجاد کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه برای حفظ نظام انقلاب اسلامی و پویایی نظام نیازمند جهاد تبیین هستیم، گفت: اسلامی است و در واقع نوعی دفاع از نظام اسلامی است. انقلاب.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در 40 حوزه فناورانه و دانش بنیان جزو 10 کشور برتر دنیاست، خاطرنشان کرد: همه موظفند جهاد را تبیین کنند و این موفقیت ها را به هر وسیله ای منعکس کنند.

اکرمی نیا تلاش امروز دشمن به ویژه آمریکا را برای حمله به جمهوری اسلامی ایران از طریق ابزارهای فرهنگی و رسانه ای دانست و گفت: حدود 78.5 درصد ایرانیان از پیام رسان استفاده می کنند و از این میان 96.9 درصد جوانان هستند. کسانی هستند که بین 18 تا 25 سال سن دارند و به طور متوسط ​​حداقل 40 دقیقه در این فضا حضور دارند.

وی افزود: جوانان جمعیت و فعالیت پیام رسان ها فرصت نفوذ دشمن را ایجاد کرده است و باید مراقب بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی بر تولید محتوای باکیفیت در این فضا تاکید کرد و گفت: باید آرمان های انقلاب اسلامی را تبیین کنیم تا تحت ستم سبک زندگی غربی نباشیم. .

این مسئول خاطرنشان کرد: استفاده گسترده از فضای مجازی و جوانان مردم باعث شده دشمن فکر کند که می تواند کمر انقلاب را بشکند و اتفاقات اخیر نشان داده است که می توانند از این طریق وارد شوند، بنابراین روشنفکران ما خواهند بود. می تواند با جهاد و با تولیدات بزرگ تبیین کند این راه نفوذ را ببندید.

اکرمی نیا با اشاره به نقش جهاد به عنوان توضیحی برای اینکه انقلاب اسلامی تا چه حد کشور را از انحطاط خارج کرده، به کجا رسیده و به کجا رسیده است، گفت: زمانی صادرات پیشرفته ترین و ابتدایی ترین سلاح های دفاعی بود. به جمهوری اسلامی جلوگیری شد، اما امروز بحث جریان اصلی غرب و قدرت دیپلماتیک آن برای بررسی موضوع پهپادهای روسیه بسیج شده اند تا در سازمان ملل متحد علیه آن بیانیه صادر کنند. باید از طریق جهاد تبیین شود.

وی ادامه داد: امروز چالش بر سر قدرت حزب الله، فلسطین و لبنان است که باید تبیین شود زیرا یکی از آثار انقلاب به شمار می رود که باعث این جابجایی شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی جمهوری اسلامی ایران ایران را یکی از هشت کشور برتر دارای چرخه سوخت کامل فناوری هسته ای در حوزه فناوری هسته ای معرفی کرد و یادآور شد: این کشور در زمره کشورهای پیشرفته در فناوری نانو قرار دارد و رتبه دارد. رتبه ششم در جهان به عنوان سلول های بنیادی و سایر علوم و فنون از جایگاه های بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری رئیس عقیدتی سیاسی نداجا نیز برگزاری همایش تبیین جهاد در نیروی دریایی را نوعی افتخار و ارزش عنوان کرد و گفت: نیروی دریایی وظایف کلیدی دارد و باید دستاوردهای این نیرو را به دست آورد. از مردم توضیح داده شود

وی با بیان اینکه برخی کشورهای همسایه و کسانی که از انتخابات و دموکراسی اطلاعی ندارند، این گاوهای نقدی با پول های کثیف، شایعه پراکنی و دروغ پردازی به ما حمله می کنند، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر واقعیت ها وجود داشته باشد. توضیح داده نشده است، تحریف وجود دارد.

این مسئول از جمله نگرانی ها، ناآگاهی از تاریخ قبل از انقلاب و ناآگاهی از گذشته کشور و ایران را برشمرد و گفت: بی اطلاعی از تاریخ باعث می شود در تحریفات گرفتار شویم.

صنعت پور امیری تصریح کرد: امروز موشک های ما بازدارندگی ایجاد کرد و قدرت ایجاد کرد و امروز جمهوری اسلامی شهرها و شهرک های موشکی دارد و ما باید برای این قدرت ارزش قائل شویم و جمهوری اسلامی ادبیات آزادی را آموخته است.

دبیر علمی همایش ملی جهاد تابعین همچنین با بیان اینکه ظهور انقلاب اسلامی در ایران تأثیر بسزایی در دوری از مرزها و نظام بین الملل داشته است، اظهار کرد:

ابوطالب ملابی با بیان اینکه اغراق در ضعف های اجتماعی، ایجاد بحران و شرایط نامتعارف در کشور، تحریف امید و تحریف واقعیت ها از اهداف جنگ نرم دشمن است، افزود: برای عمل به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، اولین جهاد ملی است. کنفرانس با رویکرد دفاعی شش محوره در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 301 مقاله از سراسر کشور دریافت شد، تصریح کرد: 156 مقاله پذیرفته شد و 135 مقاله از فهرست حذف شد.

دبیر علمی همایش ملی جهاد تباین با بیان اینکه این همایش در دو پنل برگزار می شود، اذعان داشت: در هر پنل 10 مقاله شفاهی و 26 مقاله در قالب پوستر و در نهایت پوستر و مقالات شفاهی ارائه می شود. مجریان متمایز خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید