محل دفن زباله جدید که خارج از تولید فاضلاب کرج واقع خواهد شد ، تهدیدی برای سفره های زیرزمینی است

زمان: 5:30 بعد از ظهر
منتشر شده در: 1400/07/16
کد خبر: 1774337

عمار ایزدیار به وضعیت آشفته کرج ، تنها انبار کرج واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از “تیتریک” ؛ وضعیت نامناسب محل دفن زباله در دره رینگ و جمع آوری ، دفع و آلودگی نامناسب محیط زیست مشکلی است که مدت هاست توسط مسئولین شهر پیگیری شده و با واکنش های متعددی همراه بوده است.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند ، اقتصاد شهری و مشارکت شورای شهرداری کرج در پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: محل استقرار مرکز دفع زباله جدید خارج از کرج باید در کارگروه مدیریت پسماند در استان پیگیری شود. استان ، تا زباله های دیگر شهرهای البرز در آنجا دفن و تصفیه شوند.

abe94ae8 4845 4299 9877 3602c95e2f8f خبر خاکستری

امرایی زیدار ادامه داد: در نتیجه این حادثه ، مشکل تولید فاضلاب که تهدیدی برای سفره های آب زیرزمینی است و همچنین سایر مشکلات زیست محیطی دره فروکش می کند و البته با برداشتن فشار از مرکز این مرکز ، عملکرد آن را می توان افزایش داد. “

وی با بیان اینکه در بازدید مسئولان ارشد شهری از محل دفن زباله و مرکز پرورش سگ های ولگرد با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای ساماندهی وضعیت در محل ، تصریح کرد: از طریق بهره برداری و تکمیل پروژه هایی مانند ایجاد مهندسی بهداشت محل دفن ، توسعه و افزایش ظرفیت نصب کمپوست ، استخراج گاز از زباله و غیره. ما شاهد تغییرات قابل توجهی در وضعیت این مجموعه خواهیم بود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید