محمد ربیعی در استقلال؟ تا فردا تا مشخص شدن تکلیف استقلال صبر می کنیم

محمد ربیعی در استقلال؟  تا فردا تا مشخص شدن تکلیف استقلال صبر می کنیم

حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه محمد ربیعی یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری استقلال است و اینکه با این شرایط وضعیت مس رفسنجان چه می شود، گفت: به امید خدا فردا سرمربی جدید خود را معرفی می کنیم. .

وی ادامه داد: صحبت هایی داشتیم و الان یک ماه از پایان مسابقات می گذرد. شخصاً تا دو سه هفته پیش نگرانی خاصی نداشتیم، اما هفته گذشته احساس کردم زمان از دست رفته و دیگر دیر شده است. با این شرایط به صلاح نمی دانیم که انتخاب سرمربی را به تعویق بیندازیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا با ربیعی جلسه ای داشته اید، گفت: بله! حداقل دو سه بار باهاش ​​قرار گذاشتم. واقعا منتظر بودیم تا وضعیت استقلال مشخص شود. من خودم صادقانه به ربیعی گفتم خوشحال می شوم به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شوم. به هر حال او چهار سال در رفسنجان سرمربی بود و به مقام سرمربیگری استقلال رسید اما الان شرایط باشگاه ما مناسب نیست و خیلی از بازیکنان مس نیز به دنبال پست خود هستند.

پورمحمدی در ادامه تاکید کرد: اکثر تیم های لیگ برتری سرمربی خود را انتخاب کردند و بازیکنان خود را گرفتند. در این شرایط صلاح ندیدم بیشتر از این صبر کنم و انشالله فردا شب سرمربی تیم را معرفی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با گزینه جدید خود مذاکره کردید و به توافق رسیدید؟ استقلال و سایر باشگاه ها به دنبال ربیعی بودند و به همین دلیل با چند گزینه تماس گرفتیم تا در صورت رفتن ربیعی، بلاتکلیف نباشیم. حالا ما جمع بندی را انجام دادیم و فردا اعلام می کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: بله! با سه چهار نفر مذاکره کردیم. در واقع ما در چند روز گذشته جلسات خود را داشته ایم و به نتیجه رسیده ایم.

پورمحمدی در پاسخ به این سوال که اگر ربیعی سرمربی استقلال نشود امکان بازگشت او به مس وجود دارد یا گزینه ها را کاملا کنار گذاشته است؟ ربیعی باز هم انتخاب اول ماست. اگر نه، هفته گذشته سرمربی جدیدی را انتخاب می کردم. باز هم می گوییم اگر استقلال شکست بخورد ربیعی به مس می آید اما اگر این اتفاق نیفتد سرمربی جدید معرفی می کنیم.

وی درباره وضعیت بازیکنان این تیم نیز توضیح داد: اکثر بازیکنان ما دو ساله قرارداد داشتند و تاکنون اقدامی نکرده ایم. برخی از آنها که قراردادشان یک ساله بود منتظر معرفی سرمربی هستند تا بعدا در مورد آنها تصمیم گیری کنند. همه چیز به نظر سرمربی جدید بستگی دارد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت که آیا بودجه باشگاه برای فصل آینده تعیین شده است یا خیر. شرکت مس برای همه باشگاه ها بودجه تعیین کرده و کل بودجه مشخص است، اما از آنجایی که بسیاری از باشگاه ها زیر نظر شرکت مس فعالیت می کنند، باید بودجه اعلام شده تفکیک شود تا سهم هر باشگاه به طور دقیق مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید