محمود بیگلر رئیس سازمان غذا و دارو شد


ساعت: 02:29
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1905982

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی محمود بیگلر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران را به سمت رئیس سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پذیرش استعفای بهرام حجنا از سمت معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، طی حکمی محمود بیگلر را به عضویت هیئت علمی تهران منصوب کرد. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی به عنوان رئیس سازمان غذا و دارو.

در حکم بهرام عین اللهی خطاب به بیگلر آمده است: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک فرصت بزرگ و نعمت بزرگی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده است و این نعمت است که از این فرصت گرانبها استفاده کنید. خدمت به مردم شریف میهن اسلامی لذا با استعفای جناب آقای دکتر بهرام چینا، نظر به تجارب و سوابق ارزنده علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس سازمان غذا و دارو» منصوب می شوید. تعهدات شما طبق قانون و مقررات شرعی.

وی افزود: امیدواریم با اتکال به خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی از دولت مردمی مبارزه با مفاسد و عدالت محور و بهره گیری از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی بتوانید این رسالت مهم را به انجام برسانید.

بیگلر دارای تجربیاتی از جمله معاونت توسعه و برنامه ریزی سازمان غذا و دارو، رئیس پارک فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاون توسعه و مدیریت برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیرکل تجهیزات پزشکی و نیاز معاونت غذا و داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضویت در هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی البرز.

بهرام هاینا نیز در 17 آبان 1400 با حکم وزیر بهداشت به ریاست سازمان غذا و دارو منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید