محور مقاومت در سمت اروند به مدیترانه رسیده است


ساعت: 20:02
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887931

سردار سلامی در مراسم تشییع پیکر 5 شهید مدافع حرم در تهران:

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه محور مقاومت از اروند به دریای مدیترانه رسیده است، گفت: در لبنان بیش از 100 هزار موشک آماده ایجاد جهنم آتشین برای صهیونیست ها است. این از برکت جبهه مقاومت است».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم وداع با شهید اسکندری و 4 شهید مدافع حرم در میدان امام حسین(ع) تهران اظهار داشت: دلیلی برای در آوردن لباس جهاد نیست، حتی اگر لباس جهاد را در بیاوریم. در نابرابری ظاهری با دشمن

وی با بیان اینکه نظم و ترتیب واقعه عاشورا تا امروز پابرجاست، افزود: عاشورای امروز برای این است که در این نبرد واقعی با ائمه مان نسبت خود را مشخص کنیم. اگر در لشکر امام نباشیم، جبهه سومی وجود ندارد، دشمن در آن سوی واقعه است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه شهدای سرافراز نشانه صدق عهد ما هستند که تا لحظه شهادت می مانیم، گفت: افتخار جهاد این است که بعد از 40 سال جهاد شهید اسکندری که به خاک سپرده شد. دریای مدیترانه، امروز پیکرش به آغوش خانواده اش بازگشته است. .

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: گفتند دشمن شکل گرفته، سال هاست راه بر آنها بسته است، راه نفوذ بسته است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که اگر روزی در کارون، کرکه و اروند جنگیدید، امروز سربازان اسلام راه پیروزی بر دشمن را در دریای سرخ بسته اند.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز مردم یمن اراده خود را بر آل سعود و عقبه او تحمیل کرده اند، تصریح کرد: اینجا در خلیج فارس و دریای عمان نه تنها راه بر روی دشمن بسته است بلکه از آن رانده شده اند. این منطقه و حضور متراکم آنها دیگر مشاهده نمی شود. .

وی تاکید کرد: بیش از 100 هزار موشک در لبنان آماده ایجاد جهنم آتشین برای صهیونیست ها است، این از برکات جبهه مقاومت است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در سوریه می خواستند نظام سوریه را سرنگون کنند اما ما می خواستیم پابرجا بماند. اروپا و مرتجعین عرب خواهان سقوط سوریه بودند. میبینی کی برنده میشه

وی گفت: همه راه‌های درگیری نظامی بسته است، دیگر نمی‌توانند فشار حداکثری را اعمال کنند، اما روی مسئله معیشت مردم تکیه کردند، یعنی. تحریم ها، ملت ایران تحریم ها را پشت سر گذاشته اند و می دانیم که مشکلات امروز قابل حل است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: خطرناک ترین پدیده ای که دشمن می خواهد از طریق آن نفوذ کند تسخیر قلب نوجوانان و جوانان ایرانی است. دشمن می خواهد از طریق فرهنگ در ذهن و قلب جوانان ما نفوذ کند اما جوانان ما نیز از این قلعه دفاع خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: مصمم هستیم راه را تا آخر طی کنیم، امت امام حسین (ع) هستیم و از کاروان او جدا نخواهیم شد.

پایان یافتن…

دیدگاهتان را بنویسید