تهدید در جهان شبکه ای است/ امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران به شرق مدیترانه رسیده است.


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907265

قورات اله عظیم پور با بیان اینکه تهدید در دنیا توسط شبکه ای و با پول سعودی ها کنترل می شود، گفت: نظام بین الملل فضایی دارد که تهدید امری ثابت، بی پایان و تکراری است و تنها نوع و شدت آن، مکان است. و زمان و بازیگر تغییر می کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قدرت الله عظیم پور، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی گفت: نظام بین الملل فضایی دارد که تهدید امری ثابت، بی پایان و تکراری است و نوع تهدیدات در دوره های مختلف و شدت، مکان، زمان و عامل آن تغییر می کند، بنابراین تهدید برای دولت ها امری ثابت است. .

وی تصریح کرد: عصری که ما در آن زندگی می کنیم، دوران جامعه شبکه ای است و ماهیت و ماهیت بحران در آن شبکه ای است، به عنوان مثال در ایران در سال 1360 منافقین به عنوان یک سازمان عمل می کنند با کلیک بر روی یکی از قسمت های آن به شما دسترسی پیدا می کنند. کل بخش عملیاتی سازمان

عظیم پور ادامه داد: اما امروز اینگونه نیست و تهدیدها و تماس ها و بیشتر فعالیت های این گروه در کنار اخبار جعلی شبکه ای و شبکه ای برای تهدید، رعب و وحشت، آموزش و هدایت عملیات غیرقانونی آنها در توطئه و اغتشاش است. مردان براندلسی و مردان خون آلود.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بحران ها و جنبش های اجتماعی شبکه ای هستند و برخی از نظریه پردازان معتقدند که این جنبش ها هیچ ایدئولوژی، تشکیلات و رهبری ندارند، بنابراین نمی توان فرماندهی کار را در یک زمان و مکان پیدا کرد.

عظیم پور گفت: بحران امروز جمهوری اسلامی ایران نیز شبکه ای است اما یک ایدئولوژی خاص دارد که عبارت است از ناکارآمدی و نفی نظام و پمپاژ یأس و ناامیدی در جامعه برای توقف حرکت مترقی ایران و نابودی نظام. عزم.برداشتن

وی به علت هجمه های متعدد شبکه ای علیه انقلاب اسلامی ایران در یک دهه گذشته اشاره کرد و افزود: قدرت ایران به شرق مدیترانه رسیده است و این برای اولین بار در تاریخ این کشور است زیرا مرکزیت قدرت است. به وجود آمده و تلقین این تفکر در جامعه.» و این درسی که ایران به قدرت منطقه ای و رقیب قدرت های بزرگ تبدیل شده است هنوز به خوبی توضیح داده نشده است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: محور اصلی تمدن در بیان گام دوم انقلاب علم است و علم با جهاد دانش متعادل است و مشکلاتی که رهبران گذشته در الگوی توسعه اسلامی ایران داشتند، همان مسائل گام دوم و تمدن .

وی افزود: بر این اساس برای تمدن مطلوب در گام دوم انقلاب باید محیط تهدید شبکه موجود را بشناسیم، آن را درک کنیم، توانمندی ها و تهدیدات آن را تبیین کنیم و به شبهات مطرح شده در این محیط غبارآلود پاسخ مستند و دقیق بدهیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید