جمهوری اسلامی خلاء غرب و شرق را می شکند/ ایران به مرکز مهم منطقه و جهان تبدیل شده است


ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814450

سلیمان اسفندیاری گفت: تبیین دستاوردهای منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مانند یک انفجار بزرگ بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلیمان اسفندیاری در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: در حالی که جهان به دو قطب شرق به رهبری شوروی سابق و قطب غرب به رهبری آمریکا جنایتکار تقسیم شده بود، کشورها تقسیم شدند. جمهوری اسلامی ایران با شعارهای نه شرقی نه غربی و استقلال و آزادی بر اساس دین مبین اسلام خود را به جهانیان نشان داد و نشان داد که نه زیر پرچم شرق است و نه زیر پرچم غرب.

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی این موضوع را رد نکردند و با توطئه ها و توطئه های مختلف به دنبال براندازی این نظام نوپا شدند.

اسفندیاری بیان کرد: در ابتدا با اقدامات مختلف از جمله کمله در کردستان، مردم عرب و منافقین درصدد براندازی آنها برآمدند که موفق نشدند و پس از این اقدامات به جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی رفتند و با تحمیل این جنگ نابرابر، آنها را به راه انداختند. آرزو کرد. انقلاب اسلامی را نابود کردند. جنگ تحمیلی سرآغاز اوج شکوفایی نظام مقدس اسلامی بود و این جنگ با همه تلخی ها و سختی هایش دستاوردهای مهمی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

این کارشناس سیاسی گفت: امام خمینی (ره) در پایان جنگ فرمودند که با جنگ هشت ساله انقلاب خود را به دنیا آوردیم، جنگ تحمیلی سرآغاز حوادث مهمی برای جمهوری اسلامی بود.


وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی نفوذ منطقه ای است و این نفوذ با نفوذ استکبار جهانی کاملا متفاوت است. نفوذ و استکبار غرب بر حاکمان کشورها نفوذ دارد اما نفوذ جمهوری اسلامی در دل مردم مظلوم نفوذ دارد.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: در واقع انقلاب اسلامی الگوی مردم مظلوم منطقه است و با نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی خطر دشمن از مرزهای جغرافیایی کشور دور می شود و خط مقدم ما کیلومترها می شود. از مرزهای جغرافیایی ایجاد امنیت پایدار برای جمهوری اسلامی و نفوذ منطقه ای ما به یکی از بزرگترین مولفه های قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی گفت: با نفوذ منطقه ای محور مقاومت و لشکر جهان اسلام با محور جمهوری اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی، توطئه دشمنان در منطقه ایجاد و خنثی و تبدیل شد. منطقه پنجم جمهوری اسلامی ایران است.

اسفندیاری گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی صدور انقلاب اسلامی به جهان است و این انقلاب الگویی برای همه آزادی خواهان جهان شده است و ملت های مظلوم جهان در حال ایجاد جمهوری اسلامی هستند. ایران.”

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: یکی دیگر از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی ایران در جهان، پیشرفت های چشمگیر در علوم با فناوری بالا از جمله هسته ای، نانو، سلول های بنیادی، فضاپیماها، موشک ها و هواپیماهای بدون سرنشین است که رتبه کشور را در این علوم به دست آورده است. “ما یکی از کشورهای پیشرو در علوم پیشرفته هستیم.

اسفندیاری گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی تشکیل حکومت اسلامی بر اساس دین مبین اسلام است که برای اولین بار در دنیا نمونه ای از این نوع حکومت ها را ندیده ایم و با تشکیل حکومت اسلامی به جهانیان نشان داده اند که بیشتر دین مترقی نجات مردم و نجات آنها دین اسلام و مذهب تشیع است.

وی افزود: یکی دیگر از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی این است که خلأ غرب و شرق را شکست و جهان را از حالت دوقطبی و تک قطبی به دنیای چندقطبی رساند و به ملت ها نشان داد که اجازه تصمیم گیری و حکومت را به استکبار جهانی ندهند. و مردم باید سرنوشت خود را تعیین کنند. در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به یک مرکز مهم در منطقه و جهان تبدیل شده است.

اسفندیاری گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی این است که راه غلبه بر استکبار را به ملت های مستضعف جهان نشان دادیم و نشان دادیم که تنها راه شکست دشمنان، منطق مقاومت و ایستادگی در مقابل آنها و ایستادگی در برابر دشمنان است. و می توان بر استکبار جهانی غلبه کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی در منطقه و جهان این است که فلسطین و قدس شریف را احیا کرد که به فراموشی سپرده شد و مسئله فلسطین را به یک مطالبه جهانی تبدیل کرد و نشان داد اسرائیل غاصب باید باشد. از صحنه حذف شد.” جهانی در حال ناپدید شدن هستند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل کودک کش و جنایتکار را مجبور به شکست های پی در پی و رژیم دروغین اسرائیل که مدعیان از نیل تا فرات را می پروراند، از چهار طرف در محاصره مقاومت قرار گرفته است. با پرچم جمهوری اسلامی تخریب داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید