مقاومت مردم ایران عظمت آمریکا و غرب را در هم می شکند/ خودکفایی ایران در تجهیزات نظامی یکی از نشانه های ناکارآمد تحریم هاست


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809241

ضیاء خزاعی با بیان اینکه خودکفایی ایران در تجهیزات نظامی یکی از بی‌اثرترین نشانه‌های تحریم است، گفت: ملت ایران در طول بیش از چهار دهه مقاومت، عظمت آمریکا را در جهان شکسته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار امروز خود با مردم تبریز که به صورت ویدئو کنفرانس به مناسبت سالگرد قیام 29 باخمن برگزار شد، به باخمن در 31 اسفند امسال اشاره کردند و گفتند: تاج بر یک. مشکلات اقتصادی از سوی دیگر، رانش های خارجی و همراهی برخی با این گل و لای ها از یک سو، اما گزارش می دهند که در اکثر استان ها جمعیت نسبت به سال های گذشته بیشتر است. «در 13 فوریه امسال. جمعیت در همه استان ها به جز دو یا سه استان بیشتر از سال گذشته است.»

ضیاء هزائی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با عصر هامون در تشریح موارد مطرح شده در سخنرانی معظم له در این خصوص گفت: ما در حالی که برخی معتقد بودند تعداد کمی از مردم در این راهپیمایی حضور خواهند داشت. مردم و تعداد زیادی از مردم حضور نخواهند داشت.

حضور مردم در راهپیمایی 22 باخمن، دشمن را ناامید کرد

وی افزود: حضور گسترده و خودجوش مردم در قالب خانواده و وسایل نقلیه موتوری بار دیگر نشان دهنده بیزاری ملت از استکبار جهانی است، اما از سوی دیگر اراده این ملت غیور ظهور کرده و این اقدام منجر به همان شگفتی: «تحلیلگرانی بودند که تصور می‌کردند مشارکت کم بود.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه امروز ایستادگی ملت ایران در منطقه موثر است، افزود: کشورها در برابر امپریالیسم و ​​دیگر نیروهای ظالم.

وی اذعان داشت: این حصر به جمهوری اسلامی ایران کمک کرده است تا از تمام ظرفیت های داخلی خود استفاده کند و در حوزه دفاعی و تجهیزات نظامی و یا در حوزه پزشکی و … توسعه یابد.

به گفته خزاعی؛ امروز شاهد شکسته شدن عظمت آمریکا و استکبار جهانی و از سوی دیگر مقاومت روزافزون منطقه هستیم و در عرصه اقتصادی نیز می توانیم موانع و مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم و الگویی برای سایر کشورها در این زمینه باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه عده ای معتقدند باید تسلیم آمریکا و غرب شد، گفت: مصداق این اقدام برجام بود; اگر جمهوری اسلامی موضع خود را نگیرد، یعنی باید از همه آرمان ها و ارزش های خود دست بکشد. ما به مقاومت در برابر غرب و استکبار و زورگویی آمریکا ادامه خواهیم داد. که در

ایشان در خاتمه مطلب فوق به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره می کنند که «کسانی که در مقابل آمریکا الهام می گیرند و تسلیم می شوند نمی توانند به این انقلاب و این اهداف پایبند باشند». وی افزود: امروز دشمن با فشار اقتصادی و نشر اکاذیب به ویژه در فضای مجازی افکار و ذهن جوانان را هدف قرار داده است.

روشنگری راهی برای غلبه بر تهمت و دروغ دشمنان است

این کارشناس سیاسی گفت: مشکلات اقتصادی جوانان را تحت فشار قرار می دهد و تامین نیازهای اولیه زندگی را برای آنها سخت می کند تا علاوه بر حمایت از جوانان، از موانع عبور کنند؛ باید بصیرت افزایی شود.

وی گفت: تهمت و دروغ به راحتی در فضای مجازی منتشر می شود، مهم این است که به مردم به ویژه جوانان آموزش دهیم که فضای مجازی حقیقت را نمی گوید.

خزاعی گفت: برخی تهمت تخریب نیروهای انقلابی و متنفذ را می زنند که اثبات آن زمان زیادی می برد، بنابراین هر خبری که می شنویم باید صحت یا عدم صحت آن را تحلیل کنیم. تهمت دشمن کمتر بر ما اثر می گذارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید