تفکر بسیجی هر تهدیدی برای جمهوری اسلامی را در هم می شکند


ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822987

سرهنگ پاسنده با بیان اینکه تفکر بسیجی هر تهدیدی را برای نظام جمهوری اسلامی درهم کوبید، گفت: اگر روحیه و تفکر بسیجی در مسئولان رسوخ کند، مطمئن باشید که شاهد برون رفت از شرایط اقتصادی فعلی خواهیم بود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; سرهنگ بیکر پسنده فرمانده سپاه گچساران در جامعه جهادی بسیج شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب شعار امسال را مبتنی بر تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال نامیدند. در تمام عرصه های جمهوری اسلامی.

وی افزود: همانطور که همه می دانیم گروه های جهادی بسیج دوران همدلی و کمک های مومنانه را ایجاد کرده اند. اما اگر بخواهیم به فعالیت گروه‌های جهادی در کشورمان نگاهی بیندازیم، اولین شروع فعالیت گروه‌های جهادی توسط دانشجویان در اوایل انقلاب اسلامی صورت گرفت.»

سرهنگ پاسنده ادامه داد: اما در سال 58 توسط شهید آیت الله بهشتی این طرح گروه های جهادی در راستای محرومیت زدایی به امام خمینی(ره) پیشنهاد شد. گروه های جهادی تاکید می کنند.

فرمانده سپاه گچساران افزود: به همین دلیل گروه های جهادی بسیج در همان ابتدای انقلاب برای جبران خسارات رژیم منحوس پهلوی تشکیل شد.

وی افزود: اما در سال 62 وزارت جهاد سازندگی در کشور ما تشکیل شد که این وزارتخانه نیز متشکل از گروه های جهادی است و تمام اقدامات محرومیت زدایی توسط جهاد سازندگی دنبال شد که در دوران دفاع مقدس و همراه با آنها جان خود را فدا کردند و بی سنگر نامیدند. سازندگان

سرهنگ پاسنده گفت: با این وجود جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس یک قرارگاه مرکزی داشت که در تهران مستقر بود و پنج قرارگاه دیگر در مناطق عملیاتی جنوب کشورمان مانند کربلای معلی، حمزه سیدالشهداء و … نجف و غیره از این رو نقش جهادگران بسیج در عملیات های دفاع مقدس مانند والفجر 8 با ساخت پل بعثت جهان را متعجب کرد زیرا در جریان این اقدامات سایت موشکی رژیم بعثی در فاو به تصرف در آمد. مبارزان اسلام

فرمانده سپاه شهرستان گچساران گفت: در همان ابتدای انقلاب شاهد تحریم های وحشیانه دشمن از هر سو بودیم و این در حالی است که جهادگران در عرصه های عمرانی، کشاورزی، عمرانی و… فعالیت می کردند. آنها همچنان در دستور کار جهادی قرار داشتند، «جنگ تحمیلی این مشعل نور هرگز پایان نیافته است و تاکنون نقش های ارزنده ای در عرصه سازندگی برای بازسازی کشور و رفع محرومیت ها ایفا کرده است.

وی افزود: بنابراین تفکر بیسیک هرگونه تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران را در هم می‌کوبد. هر زمان که روحیه و تفکر بسیجی حاکم شد، کشور ما بحران ها را به درستی پشت سر گذاشته است و من معتقدم اگر تفکر و تفکر بسیجی در مسئولان رسوخ کند، مطمئن باشید که شاهد خروج از وضعیت اقتصادی فعلی خواهیم بود.

فرمانده سپاه شهرستان گچساران گفت: امروز شاهد ثمره بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور هستیم و می بینیم که در بحران های مختلف کشورمان از جمله سیل، زلزله، بیماری های قلبی عروقی و… در همان زمان گروه های جهادی را بسیج کنید. «اول درگیر حوادث می شوند و گره ها را باز می کنند و شروع به خدمت به مردم می کنند.

سرهنگ پاسنده گفت: بنابراین اگر نقش جهادگران بسیجی نبود خدمات رسانی به سایر مردم و نهادها با مشکلات و مشکلات زیادی مواجه می شد. بیش از 5300 گروه جهادی در جریان سیل خوزستان حضور داشتند و تا سیل خوزستان کنترلی بر مردم نداشتند و خوزستان را ترک نکردند.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی اکنون 35 هزار گروه جهادی ثبت نام شده در کشور داریم که البته در سال جدید حمایت های ویژه ای از گروه های جهادی برای ارتقای خدمات صورت می گیرد.

فرمانده سپاه گچساران گفت: امروز گروه های جهادی بسیج در عرصه های مختلف بهداشتی، عمرانی، کشاورزی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، دینی و… فعال هستند، بنابراین موتور محرکه اقتصاد کشورمان تفکر جهادی، انقلابی است. و تفکر بسیجی لازمه پیشرفت و توسعه اقتصادی است.

وی افزود: گروه جهادی باید متشکل از جوانان متخصص و شایسته باشد که بتوانند مشکلات مردم را در هر زمینه ای حل کنند. در برخی از مناطق شهرستان گچساران واقعاً می توان به عمق محرومیت دست زد، هرچند در این 43 سال زندگی تاکنون اقدامات مناسبی انجام شده است. و کمک ها و نوع محرومیت ها ابتدا باید توسط گروه های جهادی شناسایی شود تا خدمات بهتر ادامه یابد.

فرمانده سپاه شهرستان گچساران در پایان گفت: امروز چشم و امید مردم به بسیج و سپاه است و گروه های جهادی بسیج باید با انگیزه مضاعف با محرومیت زدایی مبارزه کنند و برنامه های ارزنده ای تدوین کنند و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند. همچنین دریغ نکنید.

گفتنی است جلسه شورای جهادی ناحیه مقاومت بسیج گچساران با حضور گروه های جهادی بسیج سازندگی در نمازخانه این ناحیه مقاومت برگزار شد.


عکس هایی از این دیدار را هم ببینید.


385e58bd 8599 4550 b9bf 3a7463163a7f خبر خاکستری


b7bd2c50 c0a2 4379 bade 3731bfd25f99 خبر خاکستری


e69b3ec5 8408 4177 b168 4f8e25d228da خبر خاکستری


1418cfe7 786d 4b1b 9e05 de3cd60025fc خبر خاکستری


3505e764 434f 4c3e 8ff7 2c8bbf5f12a1 خبر خاکستری




sn2.addtoany خبر خاکستری

sn2.instapaper خبر خاکستری

sn2.googleplus خبر خاکستری

sn2.linkedin خبر خاکستری

sn2.pocket خبر خاکستری

sn2.watsapp خبر خاکستری

sn2.telegram خبر خاکستری

http://www.dana.ir/1822987


دیدگاهتان را بنویسید