ترس دشمنان ایران از ظهور انقلاب اسلامی/ نقش برجسته ایران در انتقال قدرت از غرب به شرق


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919765

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ایران از روی کار آمدن این انقلاب هراس دارند و به دنبال حمله به این کشور و مردم آن هستند و باید به انگیزه های آنها توجه داشت که یکی از دغدغه های آنها به دست آوردن نظام ایران است. قدرت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ یدالله جوانی در نشست تحلیل وقایع و قیام های اخیر که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته فراز و نشیب هایی در مراحل مختلف خود داشته است که هر یک که در جای خود مهم است اما با عنایت خداوند و درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت داشته ایم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: وظیفه ما در این فتنه‌ها چیست؟ پاسخ روشن است و باید از ارزش‌ها پاسداری کنیم. رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بسیجی به عنوان نیرویی معرفی می شود که همواره در میدان پاسداری از ارزش هاست.

وی افزود: 43 سال است که دشمنان در صدد حمله به این انقلاب هستند و دست از دشمنی برنداشته و از هر فرصتی نهایت استفاده را کرده اند. هرچه عصر این انقلاب می گذرد دغدغه های جبهه استکبار که دشمن ملت ایران بوده است بیشتر می شود زیرا دستاورد و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در علم و فناوری است.

جوانی با اشاره به انتقال قدرت از غرب به شرق تصریح کرد: قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است و اگر 20 سال پیش آمریکا رهبر جهان محسوب می شد امروز دیگر اینطور نیست و جمهوری اسلامی نقش مهمی در این انتقال قدرت دارد و دشمنان نیز این را به خوبی می دانند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان از هر فرصتی برای تغییر انتقال قدرت و جلوگیری از آن یا حداقل به تاخیر انداختن آن استفاده می کنند. انقلاب اسلامی به آنها مربوط است. اگر روسیه و چین جسارت مقابله با آمریکا را پیدا کنند، نقش ایران در این زمینه بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه تفکر آمریکایی ها این است که اگر ایران را از این میدان خارج کنیم، شجاعت از کشورهای دیگر گرفته می شود و شتاب این انتقال قدرت کاهش می یابد، تصریح کرد: گاگات: همچنین غرب برای بیرون راندن ایران از سه روش از جمله تضعیف انقلاب اسلامی، تغییر رفتار این نظام و همچنین محدود کردن ایران که تمام ظرفیت خود را متمرکز کرده و هیچکدام نتیجه‌ای نداشته است، استفاده کرد.

جوانی گفت: دشمن به دنبال از بین بردن وحدت و آرامش مردم این زمین است. که برنامه ریزی هایی انجام شد و با فوت مهسا امینی، با اوج گیری احساسات و دخالت حجاب و بحث زنان در این زمینه، این اتفاقات به وجود آمد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان ایران از روی کار آمدن این انقلاب هراس دارند و به دنبال حمله به این کشور و مردم آن هستند، تصریح کرد: نقشه های دشمن بر اساس آسیب های ما است و باید با دشمن مقابله کنیم باید به انگیزه آنها اشاره کرد، یکی از نگرانی های آنها به قدرت رسیدن رژیم ایران است.

وی افزود: ناآرامی هایی که دشمن در ایران ایجاد کرد 10 سال بعد از 10 سال بود و اکنون فاصله بین آنها کاهش یافته است و دلیل آن این است که دشمن تحلیل کرده است که فرصت های موجود از جمله همین فشار اقتصادی با دولت کنونی ایران پس از مدتی این فرصت را از دست خواهد داد، بنابراین وارد صحنه می شود و به دنبال حداکثر سود است. به همین دلیل با تاکید بر اینکه نسل جدید که انقلاب را نفهمیده و شناختی از انقلاب ندارند وارد عمل شدند، آنها را مسئولان بدبین کردند و این جنگ ترکیبی را آغاز کردند که در آن سیاه و سفید نشان می دهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: دشمن هرگز وارد میدان نبرد نمی شود زیرا چندین بار با واکنش های شدید مواجه شده است.

جوانی با اشاره به اهمیت جنگ ترکیبی بیان کرد: برای مقابله با جنگ ترکیبی ابتدا باید راه را بشناسیم; چون دشمن از آینده این انقلاب می ترسد، از جنگ ترکیبی استفاده می کند تا مسیر این انقلاب را باطل کند. همچنین اگر از کسانی که علیه این نظام شعار می دهند، بپرسند که معنای دیکتاتور چیست و چرا او را با این انقلاب مرتبط می کنید، واقعاً پاسخی ندارند زیرا اطلاعی نداشته اند و این فقط اثر یک جنگ ترکیبی است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید