سپهبد صفوی: انتقال قدرت از غرب به شرق در حال انجام است

سپهبد صفوی: انتقال قدرت از غرب به شرق در حال انجام است

روز جدید : سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه انتقال قدرت از غرب به شرق به صورت تدریجی است، گفت: امیدواریم در این روند هوشمندی نیروهای مسلح مسئولان در همه زمینه ها وضعیت را به وضعیت مطلوب سوق خواهند داد.

دستیار مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: امیدواریم در این روند با هوشمندی مسئولان از وضعیت فعلی به سمت وضعیت مطلوب در همه عرصه ها حرکت کنیم.

سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاحیه پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی گفت: اکونومیست در ایران منتشر و ترجمه شده و بیان می کند که تا امسال جمعیت جهان به بیش از 9 میلیارد نفر خواهد رسید و اسلام از نظر جمعیت اولین، در مسیحیت دوم و در بودیسم سوم خواهد شد. اکثر مردم ملحد خواهند بود، اما اکثر حکومت ها در دست افراد غیر روحانی باقی خواهند ماند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این کتاب آمده است که قدرت آسیایی تا امسال شکل می گیرد، ادامه داد: انتقال قدرت از غرب به شرق تدریجی است. ایران یک کشور آسیایی است که می تواند با عضویت در سازمان شانگهای و اتحاد با اتحادیه اوراسیا در این قدرت آسیایی حضور داشته باشد و علاوه بر تبدیل شدن به یک قدرت مهم در غرب آسیا، به یکی از قدرت های آسیایی تبدیل شود، امیدواریم در این روند با مسئولان اطلاعاتی برای حرکت از وضعیت فعلی به وضعیت مطلوب در همه زمینه ها.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی بالاترین سطح پژوهش را در پنج حوزه فعالیت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس بر عهده داریم، گفت: از سوی دیگر، تحقیقات این موسسه کاربردی است. یعنی پژوهش از نیروهای مسلح کارفرما دارد و البته موازی با سایر پژوهشکده ها کار نمی کنیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه کارهای تحقیقاتی این پژوهشکده به زبان های زنده دنیا ترجمه می شود، گفت: این پژوهشکده تاکنون دارای 58 پژوهش علمی و کاربردی است. مقاومت و دایره المعارف دفاع مقدس کردند. از سوی دیگر بیش از 40 قرارداد پژوهشی با مراکز کشوری و لشکری ​​دارد و تا سال آینده یک جلد از دانشنامه دفاع مقدس را منتشر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید