مخالفت با سخنان وزیر در برنامه دلایلی دارد


زمان: 09:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855546

همایش عابر پیاده روز جمعه گذشته در شهر زابل با تاخیر برگزار شد اما در نهایت با حواشی فراوان ناتمام ماند و حتی مراسم قرعه کشی نیز برگزار نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، پس از کاهش بیماری عروق کرونر قلب و بهبود شرایط در کشور، اولین همایش پیاده روی خانوادگی کشور در شهر زابل در شمال سیستان و بلوچستان برگزار شد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

صبح روز جمعه ۱۹ خرداد همایش پیاده روی خانوادگی در شهر زابل برگزار شد که به صورت زنده از شبکه سوم رادیو و تلویزیون ایران پخش شد. جوانان از او خواستند پاسخگوی مردم باشد اما با واکنش مجری و قطع برنامه صدا و سیما مواجه شد.

پس از قطع برنامه زمینه های زیادی در فضای مجازی منتشر شد و به دلیل جنجال زیاد در این مطالب، خبرنگار ما برای روشن شدن موضوع با حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفتگو کرد.


e1a91360 e3ed 4fe9 b9f2 9ae84ce187f3 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه همایش عابر پیاده با دو ساعت تاخیر آغاز شد، گفت: این موضوع باعث ناراحتی شهروندان شده است اما مردم صبور زابل مراسم را ترک نکرده اند.

دهمرده گفت در حین برنامه ریزی باید به عنوان نماینده مردم گفت و گوی کوتاهی روی تریبون داشته باشد. وقت بگذارید و با وزیر ورزش و جوانان تماس بگیرید و پیام یا قولی از او در بحث ورزش مردم سیستان اعلام کنید.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدا موافقت شد و من به سمت پست رفتم و پس از گفتگوی کوتاه با مردم اعلام کردم سجادی وزیر ورزش امروز با شما صحبت خواهد کرد.

دهمرده گفت: در حالی که سایر مهمانان برنامه در حال سخنرانی بودند با وزیر ورزش تماس گرفتم و گفتم پشت خط باشید. به مجری هم گفتم وزیر پشت خط است. ناگهان مخالفت کرد و گفت این وزیر نیست که اینطور صحبت می کند و وقت نداریم بگوییم در این آفتاب داغ و سوزان 3 ساعت مردم را معطل کردید، حالا که نوبت وزیر است، نروید. تو وقت داری؟

نماینده مردم سیستان گفت: مطمئنم نمی خواستند وزیر صحبت کند. دلیلش را می دانم، اما نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم. حتی مطمئنم در این فرصتی که با وزیر هم توافق کردم، قرار بود با وزیر صحبت نکنم.

وی همچنین از بی برنامگی در اجرای این برنامه گلایه کرد و گفت که چرا این برنامه که قرار بود ساعت 8:30 پخش شود باید ساعت 10:30 با دو ساعت تاخیر پخش شود در حالی که هوا بسیار گرم بود و وجود داشت. جمعیت قابل توجهی می آیند برای پخش؟

دهمرده افزود: حتی یک بطری آب هم نبود که در این گرمای شدید به مردم بدهیم تا تشنگی خود را رفع کنند. در پایان باید بگویم که این مخالفت با سخنان وزیر قطعاً دارای نقاط ضعف و دلایل پشت پرده است.»

بر اساس گزارش های دریافتی از این پایگاه خبری، طی قرعه کشی پایان همایش، برندگان باید هدایایی را به صورت نقدی و بدون پول دریافت می کردند. قرعه کشی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید