مخبر: بورس باید یکی از امن ترین بخش های سرمایه گذاری باشد

مخبر: بورس باید یکی از امن ترین بخش های سرمایه گذاری باشد

روز جدید : معاون اول رئیس جمهور در نشست نهضت راه اندازی واحدهای تولیدی در خصوص لزوم توجه به بازار سرمایه و بورس صحبت کرد.

محمد محبر در نشست نهضت احیای واحدهای اقتصادی، تصمیم برای تامین امنیت این بازار را مشارکت صندوق های بین المللی، تامین مالی خارجی و استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی دانست.

همچنین راه اندازی نهضت احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

سید امیرحسین مدنی نماینده معاون اول رئیس جمهور در راه اندازی و اجرای نهضت احیا گزارشی از برنامه های جنبش احیا ارائه کرد و گفت: این طرح ها در سه بخش جبهه های عملیاتی، سامانه پشتیبانی و الزامات نیازمندی تدوین شده است. . “

به گفته مدنی «تامین بودجه در جبهه‌های عملیاتی مانند توسعه و تنوع ابزارهای مالی شرکت‌ها، احیای مجدد از طریق تفاهم‌نامه سازمان‌ها و مؤسسات احیاء، احیای از طریق دانشگاه‌ها و پارک‌های علمی». این روش ها.”

معاون اول رئیس جمهور در این جلسه اعلام کرد که شخصاً آمادگی راه اندازی یکی از این واحدها را در نقاط مختلف کشور دارم تا هر چه زودتر شاهد تغییر اساسی در شاخص های کلان اقتصادی باشیم.

جنبش احیای واحدهای اقتصادی با هدف اصلی فعال‌سازی بخش‌های تولید، صنعت و خدمات، افزایش ثروت مردم، به دنبال فعال‌سازی بنگاه‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در اختیار مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید