مدارس در استان ها به دلیل اپیدمی کرون تعطیل شده است

مدارس در استان ها به دلیل اپیدمی کرون تعطیل شده است

روز جدید با توجه به گسترش تاج، فرآیندهای آموزشی در برخی از مراکز آموزشی استان ها به صورت غیرحضوری رصد می شود.

آموزش ابتدایی در کوم وجود نداشت

با تصمیم اتخاذ شده در استان قم، با توجه به اینکه دانش آموزان مقطع ابتدایی واکسن تاج را دریافت نکرده اند، آموزش در این مدارس از فردا دوازدهم باخمان به صورت مجازی رصد می شود.

تعطیلی آموزش حضوری در مدارس مشهد

به گزارش مکاتبات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با اشاره به تصمیم ستاد ملی تاج، آموزش حضوری برای شهرستان ها در رنگ های تاج نارنجی و قرمز. وضعیت مدارس شهری مشهد، تربت حیدریه، بینالود، نیشابور، سبزوار، تایباد و بردسکن به مدت دو هفته تعطیل و آموزش مجازی است.

مدارس بوشهر در شرایط غایب عروق کرونر

با توجه به عود بیماری عروق کرونر قلب و با تایید ستاد استانی کرونا، فعالیت پیش دبستانی ها و دبستان ها در مناطق زرد و نارنجی و متوسطه اول و دوم در مناطق نارنجی از 11 بهمن ماه (عملاً) غیبت می کند. 1400 تا 20 بهمن 1400 .

وضعیت آموزش در مدارس اصفهان

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز گفت: اگر دانش آموزان در بیش از یک کلاس درس علائم داشته باشند کل مدرسه 2 هفته غیبت می کند. مدیران و معلمان در این زمینه حساسیت و توجه لازم را دارند چرا که سلامت دانش آموزان و سلامت کل مدرسه مهم است. ضمن اینکه نظارت و کنترل لازم را بر وضعیت مدارس داریم.

مدارس استان سیستان و بلوچستان تا پایان هفته تعطیل است

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت و کنترل بیماری‌های عروق کرونر قلب استان سیستان و بلوچستان؛ با توجه به تغییر رنگ در استان، فعالیت های آموزشی مدارس سراسر استان از فردا دوشنبه 11 بهمن ماه تا پایان هفته جاری نیمه حضوری است.

در استان قزوین هم دبستان وجود نداشت

مدارس ابتدایی استان قزوین تا پایان هفته جاری غایب هستند و مدارس متوسطه با 30 درصد ظرفیت فعالیت خواهند کرد. تصمیم گیری در مورد نحوه عملکرد مدارس استان قزوین در هفته آینده در جلسه بعدی ستاد ولیعهد انجام می شود.

200 مدرسه در گناباد تعطیل شد

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: 200 مدرسه در این شهرستان به دلیل اپیدمی تاج در 12 بهمن ماه به مدت 10 روز تعطیل و غیبت از فعالیت هستند.

معاون سیاسی، اجتماعی و فرماندار تربت حیدری گفت: 70 مدرسه ابتدایی و 30 مدرسه متوسطه در این شهرستان به دلیل فوران تاج امیکرون تعطیل شده و کلاس های دانش آموزان این مدارس به مدت دو نفر به صورت نیمه وقت برگزار می شود. هفته ها

دیدگاهتان را بنویسید