یک ون عجیب با الهام از اپیدمی کرون طراحی کنید!

شرکتی به نام Wolfgang، یک شرکت نوآور مستقر در لس آنجلس، کالیفرنیا، از مفهوم جدید خود به نام Thundertruck استناد می کند، یک خودروی برقی آفرود با ویژگی های منحصر به فرد و آینده نگر از جمله پنل های خورشیدی. با بازگشت به شکل بال خفاش، آشکار کردند.

یک ون عجیب با الهام از اپیدمی کرون طراحی کنید!

این شرکت می گوید این خودروی برقی همه کاره عملکرد عالی در خارج از جاده و خارج از جاده و سطح کاملاً جدیدی از انعطاف پذیری و عملکرد بدون آلایندگی را ارائه می دهد.

تیم Thunder Truck بر این باور است که به دلیل عدم وجود ایستگاه شارژ در بیابان، طراحی و نصب سقف خورشیدی برای تامین انرژی خودرو مفید خواهد بود و از آنجا که خورشید منبع بی پایان انرژی است، آفتابگیرهای جمع شونده به شکل بال خفاش فراهم می کند. انرژی مورد نیاز برای شارژ باتری های خودرو و در عین حال به عنوان یک سایبان برای زمان توقف و استراحت عمل می کند.

یک ون عجیب با الهام از اپیدمی کرون طراحی کنید!

کامیون تندر با 800 اسب بخار قدرت، باتری 180 کیلووات ساعتی، مسافت پیموده شده 400 مایل (644 کیلومتر) و گشتاور 1080 نیوتن متر (800 پوند فوت) دارد. همچنین می تواند در 3.5 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد.

این خودرو در دو مدل چهار چرخ متحرک (4×4) و شش چرخ متحرک (6×6) عرضه خواهد شد.

این شرکت ادعا می کند که از مدرن ترین سیستم ها در Thunder Truck استفاده خواهد کرد و در مدل شش چرخ آن را به یک هیولا تبدیل خواهد کرد که در عین حال بی صدا بوده و عملکردی بی نظیر ارائه می دهد.

به گفته تیم سازنده، شیوع بیماری همه گیر کووید-19 الهام بخش طراحی این خودرو بوده است. آنها گفتند: «زمانی که کووید-19 برای اولین بار منفجر شد و همه قرنطینه شدند، مردم به دنبال راه‌هایی برای پر کردن وقت خود بودند و به جای پختن نان یا انجام هزاران پازل، تصمیم گرفتیم یک پیکاپ الکتریکی جدید بسازیم. اگرچه این فعالیتی نیست که برای قرنطینه طبیعی به نظر برسد، اما ما تیمی با بیش از 25 سال تجربه در صنعت خودرو هستیم، بنابراین این چیزی بود که ما واجد شرایط آن بودیم.

Thunder Truck یک وسیله نقلیه کارآمد و تمیز با مفهومی سازگار با محیط زیست است که قدرت، گشتاور، مانورپذیری و مانور پذیری استثنایی را ارائه می دهد و از پیشرفته ترین سیستم های کمک راننده برای ایمنی مطلوب استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید