خانواده ها نگران کمبود دارو و اقتصاد خود در طول اپیدمی کرون بودند


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876548

مصطفی اگلیما گفت: خانواده ها در دوران اپیدمی تاج و تخت نگران پزشکی، اقتصاد و جان عزیزان خود بودند و سعی کردیم راهکارهایی برای رفع این نگرانی ها ارائه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی اگلیما رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران وی با اشاره به حمایت انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران از بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر در زمان شیوع این بیماری، گفت: از زمان اعلام این ویروس ویروس کرونا زمانی که از همان ابتدا وارد کشور شدیم، بر روی 5000 نفر مطالعه کردیم تا ببینیم شیوع این ویروس چه مشکلاتی را برای مردم به همراه داشته است.

وی افزود: بسیاری از مردم نگران از دست دادن عزیزان خود و دیگران بودند و برخی نیز نگران شغل خود بودند که با شیوع بیماری عروق کرونر قلب ممکن است شغل خود را از دست بدهند (بیشتر آنها خوداشتغال هستند).

رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران گفت: البته در زمان اپیدمی تاج بسیاری از خانواده ها نگران کمبود داروهای مورد نیاز خود و اطرافیان خود بودند و ما دارو را در اختیار آنها قرار دادیم.

اکلیما گفت: البته اسامی خانواده های نیازمند را به سازمان ها و ارگان های مربوطه دادیم و از این نهادها برای خانواده های نیازمند کمک گرفتیم.

وی گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و سایر نقاط جهان بیکاری افزایش یافته است.

رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران تاکید کرد: پرستاران در جشن تاج گل کاشتند و با از خود گذشتگی جان بیماران را نجات دادند.

اگلیما در بخشی دیگر از گفت و گو با تهران نیوز با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی بیان کرد: رسالت انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران ارائه راهکار به دولت برای مبارزه با فقر، سرقت و جلوگیری از گسترش اعتیاد در جامعه است. … چه نوع فعالیتی انجام دهیم.

وی گفت: آمار آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف را به دستگاه های دولتی ذیربط ارائه کرده ایم. ابتدا باید علل آسیب های اجتماعی را بشناسیم و سپس برای رفع این آسیب ها اقدام کنیم.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید