مدیران از ظرفیت دانش بنیان ها برای تحول اقتصاد مازندران استفاده کنند/ پیگیری تخصیص زمین در برخی شهرهای صنعتی


ساعت: 12:34
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1920007

محمود حسینی پور گفت: هیچ نیرویی نمی تواند از خارج از کشور به ما حمله کند، همه مدیران باید از ظرفیت های داخلی به ویژه دانش بنیان ها برای تحول تولید و اقتصاد استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی پور صبح امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بابل، اظهار داشت: امیدواریم با برکت معنوی ایام فاطمیه بتوانیم شرایطی را برای کاهش دغدغه ها و مشکلات اصلی ایجاد کنیم. کشور و مقام معظم رهبری : در یک سال اخیر شاهد پیگیری امام جمعه شهرستان بابل و بیان مشکلات تولیدی از سوی استاندار در خصوص رفع مشکلات پیش رو بوده ام که امیدواریم منجر به پیشرفت و تحول در حوزه شود. شهر بابل

تویی بابیان اینکه تولیدکنندگان در این شرایط سخت فرماندهان اصلی دفاع کشور هستند و در مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان پیشتاز هستند، گفت: همواره تلاش کرده ایم تا برای رفع مشکلات تولید گام های جدیدی برداریم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه همه ما در راستای یک هدف بزرگ که توسعه استان است تلاش می کنیم، گفت: قطار توسعه مازندران در حرکت است و هیچکس نمی تواند در مقابل آن اقدام کند.

وی با بیان اینکه مدیران نباید از صحبت های بخش خصوصی در جلسات دلسرد شوند، تصریح کرد: بخش خصوصی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و در واقع تولیدکنندگان سرداری در خط مقدم مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان و تحریم ها قرار دارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه با حضور در فضای تولید و دیدار با تولیدکنندگان روحیه می گیریم، تصریح کرد: سیاست نهایی استان صیانت از تولید است. در حال حاضر تمام توان خود را برای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی به کار گرفته ایم و در برابر بی توجهی ها و ایجاد موانع احتمالی در این زمینه بی تفاوت نخواهیم ماند.

به گفته وی هیچ قدرتی نمی تواند از بیرون به ما حمله کند، همه مدیران باید از ظرفیت داخلی به ویژه دانش برای متحول ساختن تولید و اقتصاد استفاده کنند.

این مسئول درباره اهدای زمین به برخی شهرک های صنعتی نیز گفت: پیگیر اهدای زمین به چند شهر صنعتی در سطح کشور هستیم.

حسینی پور در بازدید از شهرک صنعتی منصورکنده بابل، فعالیت واحدهای تولیدی استان نوید در استان مازندران را قوی دانست و خاطرنشان کرد: برخی از موانع شامل مشکلات سرمایه در گردش است که دولت در نظر دارد این مشکلات را برطرف کند. حمایت بانک ها

وی با عنوان اینکه در ستاد در حال رفع مشکلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی هستیم تامین مواد اولیه را از دیگر مشکلات عنوان کرد و گفت: در مازندران پتروشیمی نداریم و بیشتر مواد اولیه آن است. توسط پتروشیمی ها تامین می شود.»

استاندار مازندران یادآور شد: هیچ توقفی در تولید استان نداریم و واحدهای تولیدی در حوزه تحقیقات علمی، توسعه فناوری و دانش تولید نقش آفرینی می کنند.

باید بگویم؛ در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بابل 40 میلیارد تومان تسهیلات برای احیای واحدهای راکد این شهرستان اختصاص یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید