مدیران اقتصادی دولتی از ایده های نخبگان و نسل جوان استفاده می کنند

ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785060

استاد دانشگاه کوم با اشاره به اینکه باید به کارآفرینی و اشتغال زایی توجه ویژه شود، گفت: مدیران اقتصادی دولت باید از ایده نخبگان و نسل جوان در تصمیم گیری ها استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گفتگوی حجت الاسلام فراهانی فرد با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به اقدامات مناسب برای رونق اقتصاد کشور گفت: توجه به کارآفرینی و اشتغال زایی یکی از مهم ترین اقدامات موثر برای رونق اقتصاد کشور است.
وی ادامه داد: برای رونق اقتصاد کشور باید زمینه فعالیت موثر و مفید کارآفرینان در کشور فراهم شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه کوم وی با اشاره به تعبیر ایران قدرتمند گفت: برای تحقق این شعار باید در عرصه های مختلف کشور قدرتمند شویم و روی پای خود بایستیم و به توانمندی های داخلی خود نگاه کنیم.
وی افزود: اقدام بر اساس ویژگی ها و مولفه های اقتصاد مقاومتی از جمله حمایت از رونق تولید ملی، پیش نیاز این قدرت است.
حجت الاسلام فراهانی با اشاره به اینکه هدف اقتصاد مقاومتی ارتقای اقتصاد است، خاطرنشان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به نخبگان و کارآفرینان توجه ویژه شود.
وی افزود: در این راستا از مسئولان دولت سیزدهم به ویژه مدیران اقتصادی انتظار می رود زمینه لازم را برای فعالیت موثر و مفید کارآفرینان در کشور فراهم کنند و در این راستا نظرات و اندیشه های فرهیخته و خلاق نخبگان و نخبگان را نیز به همراه داشته باشند. نسل جوان c به فرآیند تصمیم گیری خوش آمدید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید