مدیران تمام تلاش خود را می کنند تا دانش آموزان از 5 فروردین در مدارس حضور داشته باشند

یوسف نوری در نشست مشترک شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به ارزیابی تلاش های معلمان در دوران شیوع ویروس کرونا که مانع از تعطیلی روند آموزشی شد، پرداخت. وی بیان کرد: برای اجرای مصوبه اخیر ستاد مبارزه با تاج و تخت کشور مبنی بر حضور در مدارس و دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی، مدیران باید تمام تلاش خود را برای بسترسازی برای حضور همه دانش آموزان در مدارس 14 فروردین به کار گیرند. عمل کردن

وی افزود: در ادامه سال تحصیلی باید شرایط به گونه ای باشد که همه دانش آموزان بتوانند از آموزش با کیفیت بهره مند شوند، بنابراین مدیران باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اجرای فعالیت های آموزشی در مدارس گفت: معلمان، مربیان، مربیان و دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی که به صورت شخصی تدریس می کنند، با رعایت پروتکل های بهداشتی، بر رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک تحت قوانین تاکید می کنند. نظارت بر دانش آموزان

وزیر آموزش و پرورش بر جذابیت بیشتر فضای مدرسه و ایجاد تنوع در محیط های آموزشی تاکید کرد و گفت: برگزاری رویدادها، اردوها و جشنواره ها برای تسهیل در روند اجتماعی شدن و کیفیت فعالیت های آموزشی می تواند موفقیت تحصیلی را جبران کند.

وی آموزش حضوری را یک اصل دانست و افزود: معتقدیم هرگونه تغییر در این شرایط منوط به تایید ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت است، لذا به منظور ایجاد وحدت در اجرای ستاد مذکور دستورالعملی ابلاغ شد. نحوه برگزاری آموزش های حضوری صادر خواهد شد.»

نوری افزود: امیدوارم با تلاش های صورت گرفته استقبال خوبی از دانش آموزان در روز چهاردهم فروردین در تمامی مدارس کشور صورت گیرد.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به مدیران گفت: باید به گونه‌ای مدیریت شود که دانش‌آموزان دارای علائم یا بیماری‌های عروق کرونر و افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای با تأیید پزشک و متخصص از بستری شاد آموزش‌های لازم را دریافت کنند. رضایت والدین.»

دیدگاهتان را بنویسید