مدیر شرکت خودروسازی کرمان دستگیر شد/ 42 هزار میلیارد ریال به خزانه بازگردانده می شود

زمان: 09:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1784977

داددادسالاری با اشاره به دستگیری مدیر یک شرکت خودروسازی در استان گفت: در راستای رسیدگی به این پرونده و با دستور محکم قضایی 42 هزار میلیارد ریال به خزانه بازگردانده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; دادخداسالاری گفت: بر اساس رصد اطلاعات و مستندات جمع آوری شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر تخلفات شرکت های خودروسازی در زمینه عدم پرداخت حقوق بیت المال و ارجاع موضوع به دستگاه ویژه. بازپرس و بر اساس کارشناسی و تخلفات این واحد خودروسازی «پرونده مربوطه به دلیل عدم پرداخت عوارض و مالیات تحت تعقیب قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از ادامه تخلفات یک شرکت خودروسازی در راستای استیفای حقوق بیت المال دستورات ویژه قضایی صادر شده است، افزود: مزاحمتی در کارخانه ایجاد نشود و کارگران این مجموعه دچار مشکل نشوند. با همین رویکرد و بر اساس دستورات قضایی و پیگیری های سازمان اطلاعات مرکزی استان کرمان، به.

دادستان و انقلاب استان کرمان با بیان اینکه دادگستری استان کرمان با رعایت مصلحت عمومی برای رسیدگی به این پرونده اقدام کرده است، گفت: این اموال مرمت شده است.

سالاری بیان کرد: تمرکز اصلی قوه قضاییه حمایت از تولید و توسعه اقتصادی کشور، جلوگیری از تضییع حقوق عمومی مردم و بیت المال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید