مذاکره مدیران استقلال با سرمربی خارجی/ مجیدی یک ماه پیش به آجورلو گفت


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843508

آجورلو نباید برای استقلال به فدراسیون فوتبال برود

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: مدیران استقلال در تلاش برای بازگرداندن مجیدی هستند اما در حال مذاکره با مربی بزرگ خارجی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: مدیران استقلال در تلاش برای بازگرداندن مجیدی هستند اما در حال مذاکره با مربی بزرگ خارجی هستند.

علی فتول زاده، مدیرعامل سابق استقلال درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال گفت: تا جایی که من اطلاع دارم و با برخی از اعضای هیئت مدیره صحبت کرده ام، باشگاه همچنان خواهان بازگشت فرهاد است. به او پیام دادم و گفتم تو این تیم را ساخته ای و سعی می کنی برگردی و فرهاد هم نوشت من اراده و چشم دارم.

وی افزود: فرهاد با من رابطه دارد و حتی روزی که از بازی رفت به من نگفت. زنگ زدم چی بود اگه خواستی بری به ما میگی و گفت میترسم بگم نرو. مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه و سایر دوستان در تلاش برای بازگرداندن فرهاد هستند و رفتن او نامشخص است.

مدیرعامل سابق استقلال درباره رایزنی اعضای هیئت مدیره استقلال با یک مربی خارجی گفت: اعضای هیئت مدیره نام خود را به من نگفتند و می دانم که دوستان ما با یکی از مربیان بزرگ خارجی که مربی خوبی است مشورت کرده اند و من هم به من مراجعه کرده است. او نمی تواند نامش را بگوید: «او با شناختی که از آجورلو دارم سعی می کند اول و دوم فرهاد را برگرداند و سوم به فکر امکانات خارجی و داخلی باشد.

وی با بیان اینکه هم به هواداران استقلال و هم به فرهاد مجیدی حق بدهیم، گفت: او هواداران فرهاد را دوست دارد اما نمی دانیم چرا مجیدی این تصمیم را گرفته است. یعنی می دانم چرا فرهاد از استقلال رفت و اگر بخواهیم بگوییم چند نفر در این ماجرا نقش دارند باید اینجا باشند.

فتح الله زاده گفت: شرایط سخت است و اگر فرهاد واقعا بتواند برگردد هواداران را می بخشد و برمی گردد و اگر سخت باشد و نتواند برگردد هواداران به تصمیم او احترام می گذارند چون ما استقلال را می خواهیم. تا دوباره پیروز شویم.”

وی گفت: چند پرونده برای باشگاه استقلال در کمیته استیناف رای داده شد و تا زمان بازگشت بازیکنان رای صادر شده بود. اما صدای تیم دیگر را تا پوسیدگی حفظ کردند.

فتح الله زاده همچنین با اشاره به اینکه این دهمین قهرمانی استقلال است، گفت: استقلال از ابتدا در باشگاه های تهران شروع کرد اما به دلیل کمبود امکانات به آن توجه نکردند. مسعود سلطانی فر وزیر اسبق ورزش و جوانان برای کم اهمیت جلوه دادن قهرمانی استقلال، فرمت جدیدی را برای لیگ قهرمانان آسیا پیشنهاد کرده است که ضعیف است زیرا شرق و غرب را تقسیم می کنند و قهرمان غرب و شرق آسیا فینال لیگ قهرمانان را برگزار می کند. در حالی که در آن زمان شرق و غرب با هم مخلوط می شدند و با هم بازی می کردند و سپس به فینال می رسیدند. در آن زمان مقابل تیم های شرق آسیا برای ما سخت بود.

وی افزود: اکنون فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا خوب است اما فقط نام آن تغییر کرده است. 10 قهرمانی داریم. برخی از دوستان اطلاعات دقیق استقلال را نمی گویند و می گویند استقلال بعد از 10 سال قهرمان شد در حالی که ما بعد از 8 سال قهرمان شدیم و پرسپولیس بعد از 10 سال قهرمان شد. اینها اشتباهات کلامی است. ما یک ستاره آسیایی داریم.

سرمربی سابق استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس آنقدر بزرگ هستند که همگی دوست دارند برای این دو تیم کار کنند. فرهاد مجیدی برای این باشگاه زحمت می کشد اما خداحافظی اش در این شرایط درست نیست، نمی دانیم در دلش چه می گذرد، تظاهر نمی کند، هر چه می گوید صادق است. بعد از چند سال ما یک مدیر خوب در باشگاه داریم و او خوب کار می کند و باید به او اعتماد کنیم. در کل از رفتن فرهاد مجیدی ناراحتیم.

وی درباره حضور مصطفی آجورلو در انتخابات فدرال رزرو گفت: «مصطفی خیلی خوب عمل می کند. اگر به فدراسیون فوتبال برود باید تلاش کند. آجورلو به دنبال بازیکن است. نه تنها مربی بازیکنان را مرتب می کند، بلکه باشگاه هایی که کمیته فنی دارند و کار را برنامه ریزی می کنند. ساختار باشگاه های فوتبال حرفه ای باید به گونه ای باشد که از بین 27 بازیکن 15 بازیکن توسط کمیته فنی انتخاب شوند و 6 بازیکن به عنوان سرمربی تعیین شوند.

فتح الله زاده یادآور شد: فرهاد مجیدی قطعا یک ماه پیش به آجورلو گفته که می رود و او هم حق انتخاب دارد. نباید نگران باشیم و نباید به مدیریت باشگاه فشار بیاوریم. من هم شایعه رفتن آجورلو را شنیدم و می گویم او امسال به خاطر استقلال به فدراسیون فوتبال نرود چون باید آنجا باشد و تیم را جمع کند. اگر این تیم در سال آینده قهرمان شود، عملکرد آن برای فدراسیون فوتبال مثبت خواهد بود.

وزیر ورزش خیلی خوب وارد باشگاه دسته 2 نشد و خوب کار کرد البته باید در مراسم اهدای قهرمانی حضور پیدا می کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید