مراسم روز خبرنگار در هفته اول مردادماه برگزار می شود/تشکیل شوراهای فرهنگی و هنری شهرستان ها


ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884197

حسین جوادی با اشاره به 26 مرداد و روز خبرنگار گفت: با توجه به اینکه 26 مرداد امسال مصادف با عاشورا است، مراسم استانی روز خبرنگار در هفته اول مرداد ماه با حضور معاون وزیر در یکی از شهرستان های کشور برگزار می شود. استان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حسین جوادی صبح امروز در دیدار صمیمانه با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان نور با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: یکی از اولویت های برنامه های استان بیست و دومین جشنواره استعدادیابی که از غرب تا شرق مازندران برگزار می شود.


وی خاطرنشان کرد: برجسته سازی شخصیت های علمی و حقوقی، شخصیت ها و سیره طلاب از دیگر برنامه های مهم این اداره کل است که از 10 شخصیت بزرگ علمی و حقوقی همچون آیت الله کوهستانی، شیخ فضل الله نوری و… تجلیل می شود. در سراسر استان


مدیر کل فرهنگ و رهبری اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت موضوع ایثار و شهادت افزود: با همکاری سپاه کربلا برنامه هایی را دنبال می کنیم تا بتوانیم یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را تثبیت کنیم. در استان و اجرای آن با ساختار فرهنگی و هنری.


این مسئول تاکید کرد: وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی در هر شهرستان باید شورای فرهنگ و هنر را با استفاده از چهره های برجسته علمی، فرهنگی و رسانه ای شهرستان تشکیل می دادند و تصمیمات اصلی در مورد فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان را اتخاذ می کردند. در این شورا انجام می شود.

جوادی با اشاره به 26 مرداد و روز خبرنگار تصریح کرد: با توجه به اینکه 26 مرداد امسال مصادف با عاشورا است، مراسم استانی روز خبرنگار در هفته اول مرداد ماه با حضور معاون وزیر در یک از استان ها برگزار می شود.

وی در خصوص ساماندهی آگهی ها افزود: کمیته ای با حضور نمایندگان روزنامه ها و رسانه های استان تشکیل می شود و آگهی های شهرداری ها در اختیار این کمیته قرار می گیرد و در سایت اداره کل قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید