مردم در اداره استان یزد مشارکت داشته باشند


ساعت: 20:48
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1900016

فاطمی استاندار یزد گفت: باید الگوی ارتباط و حضور مردم در تصمیم گیری های مربوط به مسائل خرد و کلان را به گونه ای طراحی کنیم که از این توان بزرگ برای اداره استان ها استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ؛ مهران فاطمی استاندار یزد امشب در مراسم تجلیل از جهادگران استان یزد با بیان اینکه با حضور مردم بزرگترین مشکلات از سد معبر خارج شده است، اظهار داشت: با حضور مردم در این استان بزرگ ترین مشکلات رفع شده است. منازل فرستادیم و بدون درخواست مردم و بسیج، ما مسئولان نتوانستیم امور کشور را اداره کنیم و مشکلات همچنان با هزاران کارمند باقی است.

وی ادامه داد: در جریان سیل اخیر یزد بیش از دو هزار بسیجی پای کار آمدند و ساماندهی و مشکلات سیل را حل کردند اما هیچ یک از ادارات ما با وجود همه امکانات و تجهیزات نتوانستند این کار را انجام دهند و دلیل آن اراده آنهاست عشق و بصیرت و استقامت و جهاد کار بسیجیان است.

فاطمی تصریح کرد: اگر حضور بسیج و جهادی در حادثه سیل در استان یزد نبود بیش از هزار کشته برای استان به بار می آورد و این واقعیتی است که با مشاهده خسارات سیل می توان به آن پی برد.

وی با بیان اینکه باید بار دیگر مردم را در امر اداره کشور مشارکت دهیم ادامه داد: بهترین بستر برای ارتقای حکمرانی بدنه بسیج است و نمونه بسیج نیز بسیج است که خدمات زیادی ارائه می دهد و باید قدردان آن باشیم. به آنها.

استاندار یزد گفت: باید الگوی ارتباطات و مشارکت مردم در تصمیم گیری های مربوط به مسائل خرد و کلان را به گونه ای طراحی کنیم که از این توان عظیم برای اداره استان ها استفاده کنیم و طرح ارتقای دولت به گونه ای باشد که که استاندار و همه نهادها باید همیاران مردمی داشته باشند تا شبکه گسترده یاوران مردمی در سطح استان از این مجموعه بسیج جهادی و جوانان پرشور باشد.

وی افزود: این تصمیمات کلان پشت خاکریز اداری می ماند چرا که افراد بسیار خوبی در ادارات داریم اما بدنه جهادی نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید