مردم در چرخه حمل و نقل پایتخت سوار «اسکوتر برقی مشترک» می شوند. در آینده


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813395

پیشنهاد معاون شهردار تهران برای توسعه حمل و نقل پاک؛

سرپرست معاونت توسعه و آموزش حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک از ورود اسکوتر برقی به چرخه حمل و نقل پایتخت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جقوب آزادل، روابط عمومی سرویس حمل و نقل و ترافیک گفت: اسکوترهای برقی مشترک حدود 80 درصد ارزان تر از خودروهای شخصی هستند و در بسیاری از موارد باعث صرفه جویی در زمان می شوند. به عنوان یک وسیله حمل و نقل جدید وارد چرخه حمل و نقل می شود».

آزاده دل گفت: در حال حاضر اسکوترهای برقی در پارک لاله و عباس آباد واقع در منطقه 6 تهران آغاز به کار کرده اند و شهروندان می توانند برای یادگیری و تجربه این نوع حمل و نقل به پارک ها مراجعه کنند.

به گفته سرپرست معاونت توسعه حمل‌ونقل پاک و آموزش حمل‌ونقل و ترافیک، این سازمان در نظر دارد در ماه‌های آینده استفاده از اسکوتر را در سایر پارک‌های تهران گسترش دهد و پس از یک دوره آزمایشی این نوع حمل‌ونقل شامل پاک در داخل شهری نیز می‌شود. چرخه

بر اساس این گزارش، اسکوترهای برقی توسط تراشه هوشمندی که به GPS نیز متصل است قفل و باز می شود و کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن مخصوص آن را در حوزه زندگی و کار خود پیدا کرده و با پرداخت آنلاین اجاره از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید