مردم فقط باید حق انشعاب را بپردازند / جوانان در پرداخت سهم مسکن ملی مشکل دارند


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843300

جوکار زمین اختصاص یافته از سوی بنیاد مسکن ندوشن را فاقد زیرساخت ها دانست و گفت: برای انشعاب باید پول شبکه پرداخت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدصالح جوکار شورای مسکن استان یزد با اشاره به اینکه سفر علی نق زاد به یزد با پیشرفت های زیادی در استان یزد همراه بود، گفت: همه علی نق زاد را با پروژه مسکن مهر می شناسند که کار فوق العاده ای است. این به سادگی متوجه ما شد.

نماینده مردم یزد، اشکار و ندوشن مجلس شورای اسلامی افزود: اگر بخواهیم نهضت ملی مسکن را توسعه دهیم، دستگاه های دولتی و دستگاه های خدمات رسان باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشند. در زمان ساخت مسکن مهر همه چیز بر عهده دستگاه ها بود اما الان اینطور نیست و بیشتر کار توسط پیمانکار انجام می شود.

وی با اشاره به تفاوت اجرای مسکن مهر با نهضت ملی مسکن گفت: امروز یک جوان با حقوق ماهیانه بین 5 تا 6 میلیون شرایط بسیار سختی برای مشارکت در این طرح دارد که باید به آن توجه شود. مشکل حساب.”

جوکار ادامه داد: اکنون دفاتر نمایندگان مجلس مملو از جوانان و متقاضیان وام برای پرداخت حق بیمه است که نشان از مشکلات آنها دارد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: زمینی که بنیاد مسکن ندوشان در اختیار آن قرار داده زیرساختی ندارد و گفته می شود برای انشعاب باید از شبکه پول پرداخت کند. آنچه در عمل است و آنچه گفته می شود متفاوت است و مسکن پشتیبان در روستا و شهر تفاوتی ندارد و باید شبکه توسط دستگاه های خدمات رسان مربوطه راه اندازی شود و مردم فقط باید هزینه انشعاب را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید