مقصران قرارداد ویلموتس باید جریمه را از جیب خود بپردازند


ساعت: 18:13
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886656

سخنگوی شورای اسلامی گفت: هرکسی که بخواهد مقصر قرارداد ویلموتس باشد چه مدیر و چه مهماندار باید جریمه این مورد را از جیب خود بپردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان قاضی زاده هاشمی یکی از اعضای شورای اسلامی در خصوص رای صادره در خصوص قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و اظهارات مهدی تاج مبنی بر مقصر بودن دولت قبل گفت. در این موضوع: منظور وی مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش دولت قبل بود. وزارت ورزش از دولت جدید می خواهد با اقدامات ورزشی دوره قبل برخورد کند، مجلس هم از آن حمایت می کند.

وی گفت: به هر حال افرادی که در این امر مقصر هستند چه فرمانده و چه رهبر باید مجازات شوند. هر 8 نفری که در هیئت مدیره فدراسیون فوتبال حضور داشتند هم بالغ و هم عاقل بودند. این بدان معنا نیست که ما بی دلیل تحقیق کردیم. جالب اینجاست که خودشان اعتراف کردند که ما قرارداد خوبی بستیم و هر 8 نفر پشت این قرارداد ایستاده ایم. حالا این جریمه نباید از جیب ایران پرداخت شود. وقتی مسئولی در اداره ای تخلف می کند، آن یک نفر را محکوم می کنند، نمی روند درب آن وزارتخانه را ببندند. اینجا هم همینطور است، آن 8 نفری که چنین قراردادی بسته اند، مقصر هستند و باید جریمه را از جیب خودشان بپردازند.

قاضی زاده هاشمی درباره واکنش مردم به قرارداد ویلموتس نیز گفت: در چند روز گذشته بارها در رسانه ملی شاهد واکنش مردم به قرارداد امضا شده با مارک ویلموتس بوده ایم. شما یک گزارش عمومی دارید مبنی بر اینکه شخصی از این قرارداد حمایت کرده است. هیچ کدام از این 8 نفری که با ویلموتس قرارداد امضا کردند در فوتبال پست رسمی ندارند.

خوشبختانه رای صادره از سوی دادگاه حکمیت ورزش راه را برای پرونده قضایی باز کرد. هم دولت و هم مجلس خواهان مبارزه با فساد هستند و مردم بهتر است اقداماتی را که انجام داده اند به این دولت و مجلس فعلی نسبت ندهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیدگاهتان را بنویسید