به حکم و نامه مقصران پرونده ویلموتس رسیدگی شد/ حضور من در انتخابات کمیته المپیک شایعه است


ساعت: 18:37
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887162

فدراسیون باید مسئول انصراف تیم امید از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: انصراف تیم ملی امید از بازی های کشورهای اسلامی یک موضوع کاملا فنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره دستمزد نجومی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال که در تاریخ فوتبال بی سابقه است، گفت. این قرارداد در زمان وزارت من منعقد نشده و مربوط به سال های گذشته است.

عضو کابینه دولت سیزدهم درباره مقصران و عوامل اصلی پرونده ویلموتس که می خواهند به فوتبال برگردند، گفت: هیچ اطلاعی در این زمینه دریافت نکرده ام.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به ورود خود به انتخابات کمیته ملی المپیک و بر عهده گرفتن ریاست این کمیته گفت: این صحبت ها شایعه است، من در حال حاضر به عنوان وزیر ورزش در خدمت مردم هستم.

سجادی درباره کناره گیری تیم امید از بازی های کشورهای اسلامی تاکید کرد: شب گذشته به دلیل اخبار منتشر شده متوجه این ماجرا شدیم. بر اساس اخبار منتشر شده، اظهار نظر در این مورد امکان پذیر نیست. این موضوع به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین یادآور شد: انصراف تیم امید از بازی های کشورهای اسلامی یک موضوع کاملا فنی است. فدراسیون باید پاسخگوی این موضوع باشد و من به عنوان وزیر نمی توانم در مورد اخبار منتشر شده اظهار نظر کنم. این موضوع باید به صورت رسمی در وزارتخانه اعلام شود، در آن صورت اگر نیاز به مساعدت وزارتخانه باشد، می توانیم به صورت جدی وارد موضوع شویم.

دیدگاهتان را بنویسید