21 هزار ایزدی بدون بیمه درمانی آزاد شدند / 6000 بی بیمه در استان باید سرانه پایین بپردازند


ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: 91/02/23
کد خبر: 1838279

دریاجانی، مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با بیان اینکه 21 هزار یزدی بدون حضور، بیمه سلامت رایگان شده اند، گفت: 6 هزار نفر از افراد بدون بیمه در استان باید سرانه پایین پرداخت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد دریجانی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا گفت: 21 هزار نفر در استان یزد بیمه درمانی رایگان دریافت کردند. از آن بهره ببرید.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد افزود: این افراد می توانند در مراکز دولتی و دانشگاهی و از طریق پزشک خانواده از مزایای آن بهره مند شوند.

وی گفت: در مرحله دوم اسامی درج می شود و این افراد از طریق پزشک خانواده برای مراجعه به مرکز جهت ارائه پرونده سلامت وصل می شوند و تاکنون 40 هزار نفر در استان یزد پرونده خود را ارسال کرده و مابقی نیز تشکیل می شوند. بررسی شد. تکمیل شد.

دریاجانی با بیان اینکه 6 هزار نفر در استان یزد همچنان فاقد بیمه هستند، گفت: این افراد باید با مراجعه به مراکز درمانی و با پرداخت سرانه از جمعیتی که زیاد نیست، نسبت به راه اندازی بیمه سلامت خود و خانواده خود اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت یزد در پایان با بیان اینکه بیمه شدگان نسبت به تکمیل پرونده الکترونیکی خود اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: از کسانی که بیمه سلامت ندارند درخواست می شود به شهرستان ها و خدمات بیمه ای استانی و باجه های منتخب مراجعه کنند. برای تکمیل پرونده بیمه درمانی خود سرانه پرداخت کنند.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید