مردم کردستان به بیگانگان اجازه حمله به امنیت کشور را نمی دهند


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908380

امام جمعه سنندج با بیان اینکه امنیت خط قرمز مردم کردستان است گفت: مردم این استان در ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس تجربه تلخ و سختی از ناامنی را داشتند و بدترین و سخت ترین ها را تحمل کردند. شرایط.نه می دهند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معلم فیک رستمی سنندج در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حوادث 22 آبان گفت: جومولا 13 نوامبر یادآور موضع دانشجویان در برابر ظلم و ستم و نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا هرگز حامی هیچ کشوری نبوده و تنها هدفش دست درازی و غارت اموال کشورهای اسلامی است.

وی افزود: زمانی که آمریکا وارد یک کشور اسلامی شد، تمام ثروت آنها را غارت کرد و چیزی جز ویرانی و ظلم برای مردم آن کشورها نداشت.

وی بیان کرد: ایمان، صبر، حکومت داری، وحدت و همدلی، میهن پرستی، زمان شناسی و دشمن شناسی مولفه های اصلی پیروزی ملت ایران در انقلاب و جنگ تحمیلی بود که باید این مولفه ها در نقشه راه مردم و مردم گنجانده شود. مسئولان امروز

ماموستا رستمی با اذعان به اینکه امروز نظام مقدس اسلامی در ایران از نظر نظامی، اقتصادی، منابع خدادادی، ظرفیت و استعداد، بصیرت و نیروی انسانی توانا برابری ندارد، گفت: تنها نیاز امروز ما دلسوزی، تلاش و کار است. و مسئولان باید قدردانی کنند تا این ملت به عنوان افرادی شناخته شوند که با اتحاد و همفکری پیروزی انقلاب و رشد آن را ممکن کردند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه راهکار ارائه دهند، گفت: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و تامین مسکن و سرپناه نیازمندان باید در اولویت کاری مسئولان باشد.

وی در ادامه گفت: مردم ایران به ویژه مردم کردستان هرگز به دنبال ناامنی نیستند و خونریزی در کشور برای تک تک ما نگران کننده است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: مردم به مشکلات معترض هستند و مسئولان باید با تطبیق بیانات و فرمایشات رهبری با فصل سخنرانی راه حلی برای حل مشکلات ارائه دهند.

وی گفت: امروز با همدلی مردم و مسئولان باید ایران قدرتمندی را از لحاظ امنیتی، اقتصادی، نظامی و… که یک الگوی جهانی است به دنیا نشان دهیم.

ماموستا رستمی با بیان اینکه امنیت خط قرمز مردم کردستان است، گفت: مردم این استان در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس تجربه تلخ و سختی از ناامنی را داشتند و تحمل کردند. بدترین و سخت ترین شرایط امروز آنها به کسی اجازه تعرض و حمله برای حفظ امنیت را نمی دهند.»

وی در ادامه افزود: پیامبر اسلام با وحدت و برادری مردم را به اسلام دعوت می کرد و این دین الهی را در شرایطی که جاهلیت حاکم بود پایه گذاری و توسعه داد.

وی ادامه داد: مشکلات با اتحاد و همدلی حل می شود بنابراین نباید اجازه دهیم بلاتکلیفی مسیر توسعه را مختل کند.

امام جمعه سنندج گفت: باید از آیات قرآن الگوبرداری کنیم و بر اساس دستورات دین مبین اسلام حرکت کنیم و بر مشکلات فائق آییم و اجازه ندهیم دشمنان از این فرصت به نفع خود و به ضرر ما استفاده کنند.

وی خطاب به مسئولان گفت: مهار ظرفیت جوانان در مسیر توسعه و شکوفایی امری ضروری است و این مهم در کنار ایجاد اشتغال برای جوانان از هدر رفتن سرمایه جوانان جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید