مرعشی: وضعیت فعلی جامعه با آنچه امام می خواست فاصله دارد

مرعشی: وضعیت فعلی جامعه با آنچه امام می خواست فاصله دارد

سید حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی درباره ویژگی های حکومت داری از منظر امام خمینی (ره) گفت: آنچه از نهضت امام (ره) دریافتیم این بود که ایشان به مردم ایمان زیادی داشتند و مردم را ولی خود می دانستند. از نعمت ها وی تاکید کرد: این یکی از مهم ترین ویژگی های حکومت امام خمینی (ره) است.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با انتقاد از وضعیت کنونی جامعه گفت: امام خمینی (ره) علاقه داشتند که حکومت ایشان به رشد مادی و معنوی در ایران منجر شود.

سید حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی درباره ویژگی های حکومت داری از منظر امام خمینی (ره) گفت: آنچه از نهضت امام (ره) فهمیدیم این بود که ایشان به مردم و فکر و اندیشه بسیار اعتماد داشتند. مردم به عنوان ولی نعمتان وی تاکید کرد: این یکی از مهم ترین ویژگی های حکومت امام خمینی (ره) است.

وی افزود: امام خمینی (ره) علاقه مند بود که حکومت ایشان به رشد مادی و معنوی در ایران منجر شود. مرعشی بیان کرد: علاقه مند بود ایران از نظر مادی پیشرفت کند و عقب ماندگی تاریخی کشور را جبران کند تا مردم در شرایط معنوی خوبی زندگی کنند.

آنها می خواستند معنویت در جامعه شکوفا شود و در زندگی مردم تأثیر بگذارد، اما متاسفانه اکنون با آنچه امام (ره) می خواست فاصله داریم.

منبع: اطلاعات آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید