مرمت بزرگترین واحد واگن سازی کشور با مشارکت بانک صادرات ایران


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914571

یکی از اعضای هیات مدیره بانک صادرات ایران گفت: شرکت واگن پارس به عنوان بزرگترین واحد واگن سازی کشور با کمک بانک صادرات ایران بار دیگر در مسیر سودآوری قرار گرفت و توانست حجم فروش خود را افزایش دهد. به میزان 100 درصد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، امیر یوسفیان در بازدید از کارخانه واگن پارس با تاکید بر این مطلب گفت: شرکت واگن پارس سال هاست در شرایط نامناسبی از نظر حجم تولید، اشتغال به ظرفیت تولید بهینه آن و سودآور بود که بانک صادرات ایران پس از واگذاری سهام این شرکت به گروه مپنا و انتصاب مدیران جدید، بیش از دو هزار میلیارد ریال تسهیلات برای احیای این واحد تولیدی پرداخت کرد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت بانک صادرات ایران از این واحد تولیدی در صنعت ریلی کشور بر اساس برنامه های توسعه ای آن انجام شد، افزود: با وجود مشکلات فراوانی که شرکت ها در شرایط فعلی با آن مواجه هستند، بانک صادرات ایران همچنان به حمایت های خود ادامه می دهد. تولید داخلی را در دستور کار خود دارد. در این راستا حمایت های بانک منجر به بهبود شرایط شرکت واگن پارس در سال گذشته شد و با رشد تقریبا 100 درصدی حجم تولید، فروش سالانه این شرکت از مرز 10 هزار میلیارد ریال گذشت و از یک واحد زیان ده به یک واحد سودآور و سودآور تبدیل شد. واحد فعال بله باشد

همچنین در این دیدار مرتضی ملانژاد مدیرعامل شرکت واگن پارس نیز بانک صادرات ایران را به عنوان شریک دوازدهم این شرکت معرفی کرد و احیای این شرکت را مرهون کمک و مسئولیت مدیران بانک صادرات ایران دانست.

شرکت واگن پارس مپنا اولین و بزرگترین تولید کننده واگن های ریلی اعم از انواع واگن های باری، مسافری، مترو و لوکوموتیو در ایران می باشد که با بیش از هزار نفر پرسنل پیشرو در این صنعت در خاورمیانه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید