مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی به بندری برای جوانان و نوجوانان تبدیل شده است.


ساعت: 20:50
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812584

کریمی گفت: خوشبختانه امروز مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی به بندری برای جوانان و نوجوانان تبدیل شده و بیش از 500 هزار بازدید در طول سال توسط مردم انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس استان اظهار داشت: استان مرکزی این مرکز پیشرفت قابل قبولی داشته است.

وی افزود: خوشبختانه امروز فرهنگسرای موزه دفاع مقدس استان مرکزی به بندری برای جوانان و نوجوانان تبدیل شده است و مردم سالانه بیش از 500 هزار نفر را بازدید می کنند.

سردار کریمی گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر جلوگیری از تحریف و فراموشی حراست مقدس و انتقال این فرهنگ ارزشمند به نسل جدید رسالت مهمی است و همه دستگاه های مسئول باید در این زمینه اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: فرهنگسرای موزه دفاع مقدس استان باید کانونی برای جذب جوانان و نوجوانان و انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس باشد و از این رو تکمیل این مرکز بسیار مهم است و ایجاد آن ضروری است. اراده و اراده قوی در این مورد.”

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه جهاد یکی از نکات برجسته مقام معظم رهبری بود، گفت: مارکیزها شاید مرکز فعالیت های جوانان باشند باید در تبیین جهاد نقش داشته باشند.

وی افزود: از آنجایی که استان مرکزی در کنگره ملی امام خمینی (ره) و 6200 شهید مقام اول را کسب کرد و الگو محسوب می شود، امروز باید الگویی برای تکمیل کانون فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی باشد که نیازمند مشارکت و تعامل است. . «فوق العاده تمام دستگاه های استانی.

سردار کریمی گفت: خوشبختانه استاندار محترم مرکزی و معاونین ایشان در حوزه دفاع مقدس و فرهنگسرای موزه دفاع مقدس اهتمام دارند که جای تقدیر دارد و لازم است شهرداری اراک و شورای شهرداری در این زمینه اقدام کنند. مراقبت جدی تر در این زمینه».

وی خاطرنشان کرد: مردم استان مرکزی در این چند سال با حضور چشمگیر در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس به شهدا و مسائل مختلف دفاع مقدس علاقه نشان داده اند و از این رو تکمیل این مرکز یک مطالبه همگانی است و اولویت مهم استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید