مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین افتتاح شد

قاسم عموابدینی معاون آموزشی وزیر علوم و رضا صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان ایران که مهمانان ویژه این مراسم بودند، در حاشیه افتتاحیه دانشگاه فرهنگیان قزوین از واحدهای مختلف دانشگاه فرهنگیان استان قزوین بازدید و با فعالان این دانشگاه گفتگو کردند. مرکز نوآوری و کارآفرینی

سعید بهرامی در حاشیه افتتاح مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین گفت: فعالیت های زیرساختی این مرکز از سال گذشته آغاز شد و امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.

وی افزود: تمرکز خود را بر تولید محتوا در بخش منابع انسانی اختصاص داده ایم. فعالان علاقه مند در این حوزه شناسایی و ایده مورد نظر به صورت فردی یا تیمی تولید می شود.

ed598ee3 4812 4a2b 89fa 7794f061c868 خبر خاکستری

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین با اذعان به اینکه تجاری سازی تولید محتوا هدف اصلی ما در این مرکز است، تصریح کرد: شناسایی نیروهای خلاق در عرصه آموزش و استفاده از مهارت های آنان در این زمینه یکی از اهداف اصلی ماست. از دیگر اهداف تاسیس مرکز.

بهرامی گفت: 30 دانشجوی خلاق برای ایجاد زیرساخت های مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین شناسایی شده اند.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان استان قزوین قطب تولید محتوا در کشور محسوب می شود، فعالیت نیروها در کمیته تخصصی آموزش ارزیابی و دوره های تکمیلی برگزار می شود.

124d5c46 09d4 4bf5 a3e9 00ca35347a6b خبر خاکستری



بالاخره این مسئول اذعان داشت: دو دانشگاه علم و فرهنگ اولین دانشگاه هستند و دانشگاه فرهنگیان استان قزوین دومین مرکز تولید محتوا در دانشگاه های کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید