اکوسیستم کارآفرینی هرمزگان باید بر نوآوری و خلاقیت متمرکز شود.

ساعت: 19:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783797

ابراهیمی گفت: متاسفانه فضای کنونی استان فضای نوآوری و خلاقیت نیست و باید تلاش کنیم فضا را به این سمت سوق دهیم و اکوسیستم کارآفرینی مبتنی بر خلاقیت و نوآوری ایجاد کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در چهارمین روز از هفته جهانی کارآفرینی با مدیران مراکز مشاوره کارآفرینی و اعضای مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات هرمزگان دیدار و از نزدیک به مطالبات، مشکلات و مسائل این مرکز مشاوره پرداخت. معاهده مراکز

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در حاشیه این نشست به خبرنگار ما گفت: یکی از مشکلاتی که در استان داریم این است که هنوز اکوسیستم کارآفرینی در استان متولد نشده است و اگر هم بوده است. متولد شده است، هنوز در مراحل ابتدایی است.

وی افزود: فضای کشور و استان در بحث کارآفرینی بسیار مهم است و باید فضا به فضایی برای ارتقای کارآفرینی تبدیل شود که در این عرصه هرمزگان پشت سر کشور ایستاده است.

ابراهیمی گفت: کارآفرینان افراد باهوشی هستند و بنابراین می توانند با هم افزایی عوامل مختلف ارزش های جدیدی خلق کنند و همچنین فرصت هایی را برای دیگران شناسایی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تاکید کرد: متاسفانه فضای فعلی استان فضای نوآوری و خلاقیت نیست و باید با کمک هم فضا را به این سمت سوق دهیم و اکوسیستم کارآفرینی ایجاد کنیم. بر اساس خلاقیت و نوآوری . .

وی گفت: شرکت های مشاور باید با برگزاری همایش ها و شرکت در نشست های مختلف و همچنین ورود به تعامل با بانک ها، صندوق ها و موسسات مالی، خود را در عرصه کار تقویت کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره کارآفرینی باید نتایج فعالیت ها و پروژه های خود را به نمایش بگذارند تا تفاوت طرح هایی که با مشاوره پیش می روند و طرح هایی که بدون رایزنی اجرا می شوند را دریابند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید