نوآوری و خلاقیت باید در برنامه های هفته دفاع مقدس لحاظ شود

ابوالحسن کبیری در این دیدار به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: سیدالاسرا خلبان لشکری ​​نزدیک به 18 سال از عمر خود را در اسارت گذراند و سال ها در انزوا بود و بر اثر عوارض ناشی از آن جان باخت. توسط اسارت

وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: تلاش می کنیم برای انجام وظایف و وظایفی که بر عهده هر سازمان و یگانی است، حمایت و همراهی لازم را داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: تمامی عرصه های دفاع مقدس و عملیات انجام شده در دوران جنگ تحمیلی همواره با نوآوری و خلاقیت فرماندهان و رزمندگان همراه بوده است که پیش بینی و اجرا شد. موقعیت های مختلف با توجه به شرایط و نوع عملیات.

لزوم ابداع روایات از خاطرات پاسداشت مقدس برای تاثیرگذاری بیشتر در نسل امروز

وی بیان کرد: با وجود گذشت سال ها از جنگ تحمیلی، برنامه های تدارک دیده شده برای ایام دفاع مقدس همچنان مانند سال های گذشته است و تنوع و نوآوری در آن احساس نمی کنیم، البته کلی و کلی نیست. .

کبیری همچنین تاکید کرد: تنوع و نوآوری در برنامه های هفته دفاع مقدس به ویژه برای جوانانی که با توجه به سن خود خواهان نشاط و تحرک هستند. این را هم باید در نظر گرفت که اجرای مراسم باید جذاب باشد نه اینکه صرف سخنرانی و تعریف خاطره شود.

وی گفت: برگزاری شب خاطره در هفته دفاع مقدس کار خوبی است اما بهتر است این برنامه در کنار تئاتر خیابانی در ذهن نسل جوان امروزی بماند.

این مسئول تصریح کرد: نوآوری و خلاقیت در بستر بیان خاطرات دوران دفاع مقدس تاثیر بسزایی در ارتقای سطح درک و آگاهی نسل جوان امروز از شرایط رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی دارد.

استفاده از ظرفیت هنرمندان در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد تنوع و جذابیت در برنامه های هفته دفاع مقدس می توان از ظرفیت هنرمندان برای باشکوه هر چه بیشتر مراسم به عنوان مثال بیان خاطره و بازآفرینی روایت های رزمندگان و فرماندهان استفاده کرد. در قالب اجرای زنده توسط هنرمندان.

کبیری در ادامه گفت: یکی از اهداف و راهبردهای اصلی در برنامه های هفته دفاع مقدس، وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح است، بنابراین باید از مشارکت همه دستگاه ها برای اجرای بهتر برنامه ها استفاده شود.

وی بیان کرد: تمامی نهادها و ارگان های دخیل در اجرای برنامه ها منتظر ارسال دستورالعمل نباشند بلکه باید از نوآوری و خلاقیت متناسب با وظایف و وظایف خود برای ایجاد شور و نشاط بیشتر بهره ببرند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در پایان گفت: جذابیت، خلاقیت و هدفمندی در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرد و عقلانیت، وحدت و همدلی، اقتدار، ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس و نقش امام و رهبری و همه اقشار جامعه را لطفا توضیح دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید