مرگ یک فرد مشکوک به وبا در تربت جام


ساعت: 19:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898628

جمشیدی گفت: متأسفانه یکی از شهروندان مشکوک به وبا در تربت جام فوت کرده و فرد دیگری نیز با علائم وبا در این شهرستان شناسایی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسین جمشیدی فرماندار تربت جام در حاشیه جلسه کارگروه سلامت و ایمنی مواد غذایی که در سالن همایش های ابن سینا دانشکده علوم پزشکی برگزار شد، از فوت یک فرد مشکوک به بیماری وبا در تربت جام خبر داد. تربت جام. جان باخت و فرد دیگری با علائم وبا در شهر پیدا شد.

وی تصریح کرد: مهمترین امر پیشگیری در خصوص این بیماری رعایت بهداشت فردی است، همه مردم به ویژه کاروانیان و زائران علی بن علی موسی الرضا(ع) باید نهایت توجه را به رعایت بهداشت فردی، نوشیدن آب سالم و غذای سالم داشته باشند. با اقدامات انجام شده توسط دانشکده علوم پزشکی تربت جام از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

فرماندار تربت جام تصریح کرد: در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مصوبات متعددی در حوزه های مختلف سلامت مردم اجرا می شود، تامین آب شرب سالم و بهداشتی کاروان ها، عدم استفاده از سبزی و به ویژه کاهو و فست فود خواهد بود. ممنوع است و کلیه دستگاه های اجرایی موظفند بر اجرای مصوبات نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید