مسئولان استان باید برای رفع مشکل بیمارستان سرطان یزد اقدام کنند


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910562

جوخار نماینده مردم یزد در مجلس از استانداران استان خواست مشکل بیمارستان 150 تختخوابی تخصصی سرطان یزد را حل کنند تا مشکلات بسیاری از مردم حل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد صالح جوکار در گفتگو با یزدرسا با اشاره به مشکلات ایجاد بیمارستان تخصصی سرطان با 150 تخت در یزد و با بیان اینکه یکی از شعارهای تبدیل یزد به مرکز درمانی گردشگری سلامت است، گفت: برای تحقق این شعارها. و برای تحقق آنها نیازمند زیرساخت‌های متعددی هستیم.» و علاوه بر افزایش تخت‌های بیمارستانی و معرفی فناوری‌های نوین، باید زمینه را برای گردشگری سلامت در استان فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه از بخش خصوصی و دولتی برای ایجاد بسترهای گردشگری سلامت در استان حمایت کرده ایم، گفت: پروژه هایی در استان راه اندازی شده است اما به دلیل با توجه به اینکه هیچکدام به تعهدات خود عمل نکرده اند، پروژه رها شده نیمه تمام است.

وی یکی از این پروژه ها را بیمارستان 400 تختخوابی یزد خواند و افزود: این پروژه در سال های 92 و 93 به تصویب رسید و با تغییر دولت اعلام کردند اعتباری برای تکمیل آن نداریم و به 150 رسید. مرکز بستر.» تحقیق و درمان سرطان نامگذاری شد.

جوخار افزود: در نهایت در سفرهایی که رئیس جمهور به یزد داشت، شاهد اتفاقات مثبتی نبودیم و با افتتاح مجلس جدید بحث هایی مطرح شد که این پروژه در چه مرحله ای است و در نهایت دولت همکاری کرد. و کار ساخت و ساز آغاز شد و اکنون.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با تاکید بر اینکه راه اندازی این طرح مشکلات بسیاری از مردم یزد و کشور را برطرف می کند، اذعان داشت: امیدواریم مسئولانی که در این طرح مشارکت می کنند نگاه مثبتی داشته باشند تا که بتوانیم در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن باشیم.و حلال مشکلات بسیاری از مردم باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید