مسئولان و مردم باید از ارزش های اسلامی مانند حجاب و عفاف پاسداری کنند


ساعت: 17:30
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881776

امام جمعه قم گفت: نظام اسلامی به نظامی قدرتمند و منحصر به فرد تبدیل شده است و امروز مسئولان و مردم باید از ارزش های والای آن پاسداری کنند. حجاب و عفاف

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مسجد قدس برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن عید سعید قربان اظهار داشت: عید سعید قربان روز بسیار بزرگی است. و همه با هر توان مالی می توانند در این روز فداکاری کنند. برای به اشتراک گذاشتن

وی در ادامه به بایرام دوم در پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: دین خدا در روز غدیر خم تکمیل شد، به دلیل اهمیت امامت در اندیشه شیعه، حکومتی مبتنی بر تشیع با حکومت های دیگر تفاوت های زیادی دارد.

ساعدی با بیان اینکه امروز روز عرفات در عرفات است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پیام رهبر انقلاب به زائران که امروز قرائت شد، بر موضوع وحدت تاکید کردند.

وی در ادامه 30 تیرماه و سالروز حمله دژهایمان رضاخان به زنان باحجاب در حرم امام رضا (ع) گفت: وی تصریح کرد: نظام اسلامی به نظامی قدرتمند و منحصر به فرد تبدیل شده است و امروز مسئولان، آحاد مردم و مردم باید از ارزش های حفظ خود، حجاب و عفاف بیاموزید.

امام جمعه قم در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه قم بیان کرد: خداوند در آیه 47 سوره طوبی به گروهی ساده لوح و منافق اشاره می کند که در ارتش اسلام ناآرامی ایجاد کردند. حضور منافقین موقعیت ارتش اسلام را مختل می کند. خداوند در آیه 47 سوره توبه پس از بیان برخی از افکار باطل منافقین و تأثیر منفی آنها بر رزمندگان، به مسلمانان آرامش و مژده می دهد که نیامدن منافقان به جبهه تنها سبب نمی شود. برای پشیمانی، اما باعث شادی.

سعیدی به ویژگی های منافقین اشاره کرد و گفت: منافقان در بین مسلمانان قرار می گیرند تا بین اهل ایمان اختلاف ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید