مسئولین با همه توان در حال خدمت به مردم هستند

وی خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر در وصیت نامه خود مردم را به حمایت از ولایت و رهبری انقلاب و حمایت از نظام اسلامی دعوت کردند و امام راحل نیز به حضور مردم در همه انتخابات توصیه کردند. عمل به این توصیه ها بیانگر وحدت و انسجام ملت ایران و پاسخی قاطع به کسانی است که با باج خواهی به دنبال ایجاد تفرقه و تفرقه هستند.

وی با بیان اینکه «خادمان با تمام توان به مردم خدمت می کنند» تصریح کرد: شهادت می دهم که آیت الله رئیسی و اعضای دولت شبانه روز و بدون وقفه تلاش می کنند تا با گره گشایی از مشکلات مردم شرایط مساعدی را ایجاد کنند. در اقتصاد کشور تثبیت شد و اقدامات عمده ای در این ایام انجام شد که از آن جمله در دهه فجر هزاران پروژه در بخش های مختلف از جمله صنعت، معدن، کشاورزی، بهداشت و درمان، راه و مسکن، نفت و گاز، آب و برق انجام شد. آموزش و پرورش و فرهنگ باز شد و به مردم خدمت کرد. دولت با این اقدامات ضمن ایجاد فرصت های شغلی به دنبال رونق اقتصادی کشور است که نتایج آن همگانی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور وی با اشاره به اینکه در ابتدای دولت سیزدهم اکثر استان های کشور با مشکل آب و تنش مواجه بودند، گفت: دولت برای بهبود وضعیت مردم در این حوزه فعالیت های مختلفی از جمله احیای قنوات انجام داده است. وی با حفر چاه های جدید، سدسازی، مدیریت حوزه های آبخیز، اصلاح الگوی کشت و انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون ده ها شهر و بیش از 3500 روستا را آبرسانی کرده است. با همکاری بسیج و سپاه

وی تصریح کرد: دولت می توانست افزایش درآمد کشور را از طریق فروش نفت و مالیات از مالیات دهندگان جدید که سرمایه داران داشتند توزیع کند اما در کوتاه مدت از مالیات اجتناب کرد و رضایت عمومی را جلب کرد اما دولت با آینده نگری تلاش کرد. ضمن توجه به نیازهای اساسی و روزمره مردم، تامین درآمد پایدار و بلندمدت برای مردم و استفاده از بخشی از درآمد برای تکمیل زیرساخت ها که در میان مدت و بلندمدت نتایج پایداری برای کشور خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و تبیین گفت: دشمنان و بدخواهان ملت ایران با انتشار اخبار جعلی و حاشیه سازی در صدد تحت الشعاع قرار دادن دستاوردهای حکومت اسلامی و نظامی که امید و نشاط نمی آورد. به جامعه لازم است همه مخاطبان با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در گفتگوی حضوری دستاوردهای نظام را تبیین و تبیین کنند.

حسینی در ادامه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مایه مباهات عنوان کرد و گفت: مردم با حضور حماسی خود حمایت و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به جهانیان نشان دادند و ضربه سختی به مردم گویان زدند. نارضایتی خود را با انفجار خطوط لوله گاز در دو استان نشان دادند که نشان از یاس و دشمنی آنها با ملت ایران است.

وی تصریح کرد: در دولت مردمی عدالت محور و اصلاح طلب که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دولت کار و فعالیت مزین شده است، تعلل، سستی و ایجاز معنا و مفهومی ندارد و مدیران و کارمندان بدون توجه به آن. حاشیه نشینان با جان و دل به مردم خدمت می کنند.

وی با بیان اینکه امروز قوای سه گانه در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات کشور با همدلی و همدلی هستند، بر اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات برای تسریع در حل مشکلات مردم تاکید کرد. گفت: بی شک مردم به عهدی که با شهدا و امام راحل در حمایت از نظام اسلامی بسته اند پایبند بوده و با حضور یکپارچه خود در انتخابات 20 اسفند این روز را عزای دشمنان و بدخواهان خود خواهند ساخت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه «در طول تاریخ دو جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته اند»، گفت: تقابل هابیل و قابیل، ابراهیم و نمرود، طالوت و جالوت، موسی و فرعون. نمونه ای از این است. این یک رویارویی است و در عصر جدید ما تحرکات مختلفی از مبارزان جبهه حق علیه استبداد و استبداد داریم که چهره های برجسته این قیام ها علما و مجاهدانی مانند سید جمال الدین اسدآبادی میرزاکوچک خان، شیخ محمد حیابانی، رئیسعلی دلواری و مدرس بودند. پرچمدار مبارزه مشروع با ظلم و ستم امام خمینی شد. امام از دوران جوانی روحیه انقلابی و استبداد ستیزی و عدالت خواهی داشت و با گذشت زمان با بصیرت مردم به نهضت اسلامی پیوستند و انقلاب اسلامی پیروز شد و از ابتدای این نهضت جبهه باطل. رهبر نیروهای شیطانی و عوامل آنها در مقابل جبهه راست شد

وی تصریح کرد: در 4 دهه اخیر تجربه نشان می دهد کسانی که خود را از انقلاب، نظام و رهبری جدا کرده اند خواه ناخواه در جبهه مقابل انقلاب قرار می گیرند که همان جبهه است. آمریکا، غرب، ارتجاع منطقه و رژیم صهیونیستی، جنایتکارانی که به طور مکرر در چند ماه گذشته در غزه ماهیت پلید خود را آشکار کردند. معاون رئیس جمهور با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در حق مردم غزه گفت: اگر کسی تا به حال به ماهیت واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی خوشبین بود و شرمنده بود. چهره ها، با دیدن نسل کشی و جنایات جنگی در غزه، تشنه خون می شوند و به فسق خود پی برده اند، بنابراین حمایت و همراهی با اسرائیل و حامیان جنایتکارش نشان می دهد که از انسانیت سوء استفاده نکرده است.

وی در پایان گفت: کسانی که دغدغه حقوق بشر و حقوق زنان را دارند و سال گذشته به دلیل مرگ یک زن در ایران باعث هرج و مرج در کشور شدند، این روزها در مقابل کشتار بی رحمانه هزاران نفر نیستند. زنان و کودکان نه تنها سکوت کردند، بلکه از جلاد نتانیاهو نیز حمایت کامل کردند. امروز مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات مهمترین و موثرترین راه حمایت و تشویق مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت است.