مسافران نوروزی اصفهان برای برنامه ریزی سفر خود عجله نکنند


ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810805

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان:

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: نظر نهایی ستاد کرونا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهرام امیری در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی در خصوص تمهیدات پذیرایی از مسافران نوروزی به اصفهان گفت: نحوه پذیرایی از مسافران بستگی به رنگ شهرها در تاج دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان افزود: اقامتگاه های رسمی و غیررسمی استان اصفهان حدود 350 هزار نفر ظرفیت داشت اما اکنون حدود 400 تخت به ظرفیت اقامتی رسمی اضافه شده است. استان به جز مدارس

وی گفت: در نهایت می توان گفت حدود 1300 واحد اقامتی شامل هتل، مسافرخانه، مسافرخانه و اقامتگاه سنتی با 35 هزار تخت آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی در اصفهان هستند.

امیری خاطرنشان کرد: همچنین حدود 100 واحد اقامتی رسمی در شهر اصفهان با ظرفیت 10 هزار تخت آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

وی تاکید کرد: 800 واحد از این تعداد مراکز اقامتی رسمی و اقامتگاه های سنتی هستند که خوشبختانه 15 اقامتگاه سنتی جدید در زمستان امسال در آران بیدول، اصفهان، نایین و نجف آباد به بهره برداری رسید.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت مرمت چهلستون اعلام کرد: کارگاه مرمت چهلستون در ایام نوروز تعطیل است و مرمتگران در تلاش هستند. مرمت کاخ عالی کاپو و مسجد امام برای تکمیل خمین قبل از عید نوروز.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید